جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 55081
تاریخ انتشار: 11 شهريور 1399 13:53
رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با مدیران و روسای ‌آموزش و پرورش بیان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام ، هم به ملت‌های عرب و کشورهای منطقه و هم به فلسطین خیانت کرد، البته این خیانت دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند.
به گزارش  راه امروز به نقل ازدفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در ارتباط تصویری با سی‌وچهارمین اجلاس آموزش و پرورش، با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش گفتند: وجود محدودیت‌های شدید ناشی از بیماری و انتشار بیماری و مراقبت از اینکه این انتشار انجام نگیرد، در عین حال حفظ شور حسینی و حفظ مجالس. این مجالس عظیمی که تشکیل شد و حرکت عظیم معنوی‌ای که مردم از خودشان نشان دادند.

 ایشان افزودند: همچنین از گویندگان محترم، مداحان و مرثیه‌خوانان محترم و عزیز من واقعاً صمیمانه تشکر می‌کنم. بنده کسی نیستم که تشکر کنم، به عنوان یک فرد مرید اهل بیت علیهم‌السلام و مرید عاشورا، حقیقتاً متشکرم.

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی دیگری از بیاناتشان با اشاره به اقدام امارات عربی متحده برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عنوان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملت‌های عرب و کشورهای منطقه خیانت کرد و هم به فلسطین خیانت کرد. البته این خیانت دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند.

حضرت‌آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: پای صهیونیست‌ها را به منطقه باز کردند و مسئله فلسطین را که مسئله غصب یک کشور است به فراموشی سپردند و عادی‌سازی کردند.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ملت فلسطین زیر فشارهای شدید قرار دارند از همه جهات، آن‌وقت آنها می‌آیند با اسرائیلی‌ها و عناصر پلید آمریکایی مثل آن یهودی که در خانواده ترامپ وجود دارد علیه مصالح دنیای اسلام کار می‌کنند و با قساوت تمام با دنیای اسلام برخورد می‌کنند. امیدوارم اماراتی‌ها زود بیدار شوند و کاری که کرده‌اند را جبران کنند.
این خبر تکمیل میشود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر