دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 54988
تاریخ انتشار: 08 شهريور 1399 19:05
اختصاص اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان و معلمان در هاله‌ای از ابهام قرار داد و هنوز تصمیم نهایی در خصوص رایگان شدن اینترنت یا نرخ هزینه استفاده از آن در «شاد»، اعلام نشده است و تمام این موارد در شرایطی است که از 15 شهریور سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و هنوز اکثر استان‌های کشور در شرایط قرمز و هشدار قرار دارند.
به گزارش راه امروز به نقل ازفارس ـ گروه آموزش و پرورش: وقتی در اواخر سال گذشته، پای کرونا به کشور باز شد، هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که این ویروس قصد ماندن دارد و به این زودی‌ها به رفتن راضی نمی‌شود. حالا از آن زمان تا کنون بیش از 6 ماه گذشته است و زندگی جوامع تحت تأثیر این ویروس، با مدل جدید می‌گذرد. 

از جمله تغییرات زندگی در شرایط وجود کرونا، تحصیل دانش‌آموزان است؛ در شرایطی که سالیان سال‌ است درس خواندن به مدرسه و کلاس درس خلاصه می‌شود و فقط نوشتن تکالیف در خانه انجام می‌شود، حالا بیش از 6 ماه است که مدارس به خانه‌ها منتقل شده است و دانش‌آموزان به جای اینکه به مدرسه بروند، در منازل، آمورش می‌بینند. 

دستگاه تعلیم و تربیت کشورمان نیز از همان روزهای اول مواجهه با کرونا، برای تداوم آموزش تلاش کرد و آموزش‌های تلویزیونی، رادیویی، مجازی و توزیع درسنامه انجام شد؛ به آموزش مجازی اشاره کردیم که این موضوع خودش، روایتی مجزا دارد.
برچسب ها: اینترنت ، شاد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر