يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 54899
تاریخ انتشار: 06 شهريور 1399 09:56
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که به دنبال «نفوذ» نیروهای مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی، اقدام به شلیک منور در این منطقه کرده است و مواضع متعلق به حزب‌الله را هدف قرار داده است.
به گزارش راه امروز،رژیم صهیونیستی به روستا‌های مرزی در جنوب لبنان با ادعای مشکوک شدن به یک مورد نفوذ و شلیک به یکی از مناطق نظامی آن در منطقه اشغالی حمله کرد.

وب‌سایت اعلام الحربی، رسانه نزدیک به نیرو‌های مقاومت منطقه در تشریح اتفاقات شب گذشته در مرز لبنان نوشت: دشمن اسرائیلی شامگاه سه شنبه به روستا‌های مرزی در جنوب لبنان به ادعای مشکوک شدن به یک مورد نفوذ و شلیک به یکی از مناطق نظامی آن در منطقه اشغالی حمله کرد.

نیرو‌های دشمن اسرائیلی مستقر در برخی مواضع خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و جولان اشغالی حدود ۹۶ خمپاره به مناطق «میس الجبل» و «حولا»، «خلة المناره» و «خلة مزارعانی» در اراضی لبنان شلیک کردند.

این حملات تلفات جانی به همراه نداشت، اما خسارت مادی بر جای گذاشت و مزارع شهر «عیترون» دچار حریق شدند.

نیرو‌های دشمن مستقر در جولان اشغالی همچنین با خمپاره‌های فسفری مزارع «بسطره» و اطراف شهر «شانوح» در مقابل مزارع اشغالی «شبعا» و منطقه ممتد از «کفرشوبا» تا «السدانی» را هدف قرار دادند.

نظامیان صهیونیست ساعت ۱۲ و سی دقیقه حملات به جنوب لبنان را متوقف کردند.

در همین حال دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنرانی خود به مناسبت دهه محرم، به تحولات دیروز در جنوب لبنان واکنش نشان داد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی امشب خود گفت که «آنچه دیروز عصر در جنوب لبنان رخ داد، مسئله مهم و حساسی برای ماست؛ ولی فعلاً در این باره اظهار نظری نمی‌کنم و آن را به وقت دیگری موکول می‌کنم».

رژیم صهیونیستی از زمان به شهادت رسیدن «علی کامل محسن » (۳۰ تیر)، رزمنده حزب‌الله در حمله هوایی این رژیم به اطراف دمشق سوریه، از ترس پاسخ این جنبش در آماده باش کامل است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی هفته گذشته خود گفت که پاسخ به این جنایت، همچنان پابرجاست و حزب‌الله عزم خود را برای پاسخ جزم کرده و صرفاً مسئله زمان پاسخ مطرح است. به گفته دبیرکل حزب‌الله، این انتظارها و ترس، خود نوعی محاکمه و تنبیه صهیونیست‌هاست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر