شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: 54790
تاریخ انتشار: 03 شهريور 1399 22:12
سریال آقازاده که توسط سازمان اوج ساخته شده هر هفته بحث برانگیز می‌شود

سکانس صیغه در سریال آقازاده جنجالی شد

با وجود انتقادات کاربران اصولگرا از سکانس مشهور آقازاده، روزنامه جوان وابسته به سپاه از آن دفاع کرده است. این روزنامه نوشته است: «فارغ از جنس پرداخت به یک موضوع ملتهب، این سؤال قابل طرح است که چرا ترسیم یکی از احکام اسلامی در یک اثر نمایشی تا این اندازه با واکنش منفی روبه‌رو می‌شود.»
 سریال آقازاده که چند هفته‌ای است در شبکه خانگی پخش می‌شود این هفته با یک سکانس جنجالی بینندگان خود را غافلگیر کرد. در این سکانس نقش اصلی زن با خواندن صیغه به مدت یک ساعت و مهریه‌ای که فقط یک شکلات است به عقد موقت نقش اصلی مرد قصه درمی‌آید. این سکانس واکنش‌های فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به دنبال داشته است.

به گزارش فرارو، در قسمت جدید سریال آقازاده "حامد" یکی از شخصیت‌های اصلی داستان که خاطرخواه "راضیه" است با یک کاسه آش نذری که مادرش پخته به در خانه راضیه می‌رود آنجا راضیه از حامد دعوت می‌کند که به خانه‌اش برود. در ادامه راضیه از او می‌خواهد ساعتی با هم حرف بزنند و برای حل مشکلات شرعی آن نیز شکلاتی به حامد می‌دهد و می‌گوید پس از پایان حرف هایشان شکلات را به او برگرداند. راضیه سپس خود صیغه عقید موقت را می‌خواند.

این سکانس نشان می‌دهد که به راحتی می‌توان مسئله شرعی ارتباط دختران و پسران را حل کرد. این سکانس جنجالی از روز گذشته مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و حرف و حدیث‌های زیادی برانگیخته است. بسیاری از کابران این سکانس را سخیف و عجیب ارزیابی کرده‌اند.

سریال آقازاده به سوژه جنجالی فساد در میان برخی سیاستمداران و فرزندان آن‌ها پرداخته است. این سریال از قسمت اول تاکنون پر از ادعا‌های خبرساز بوده است.

آقازاده مجموعه‌ای به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکۀ نمایش خانگی انجام شد

حامد عنقا پیشتر با سریال قلب یخی در شبکه خانگی شهرتی برای خود دست و پا کرد. "تنهایی لیلا"، "انقلاب زیبا"، "بر سر دوراهی" و "پدر" از دیگر سریال‌های اوست. در سه اثر اخیر عنقا با بهرنگ توفیقی همکاری کرده و "آقازاده" چهارمین همکاری آنهاست.

سازمان فرهنگی هنری اوج تهیه کننده اصلی این سریال است. سازمانی که تحت حمایت سپاه پاسداران قرار دارد. آثار تولیدی این موسسه عموما به مسائل روز سیاسی کشور نگاه می‌کند.

حضور ستاره‌های مطرح و با تجربه سینمایی در سریال آقازاده، این سریال را به درامی پرستاره بدل کرده است. امیر آقایی، نیکی کریمی، امین حیایی، امین تارخ، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، ثریا قاسمی، کامبیز دیرباز و مهدی کوشکی بازیگران شناخته شده سریال هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر