پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 54763
تاریخ انتشار: 03 شهريور 1399 12:37
معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

وام ازدواج در دولت یازدهم به‌روزرسانی شد

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افزایش مبلغ وام ازدواج در دولت یازدهم گفت: وام ازدواج در این دولت به‌روزرسانی شد.
به گزارش راه امروز،محمدمهدی تندگویان روز دوشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته دولت که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۹۶ در کشور وام‌های ازدواج (به طور کامل) با رقم ۱۰ میلیون تومان به ‌روز و پرداخت شد. از آغاز تشکیل دولت تدبیر و امید مجموع میزان این وام برابر با ۲ هزار میلیارد تومان بود که از سال ۹۶ به ۱۰ هزار میلیارد و در سال ۹۷ نیز به ۱۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: سال ۹۸ نیز نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور پرداخت و به‌روز شد؛ امسال نیز رقم این وام نیز به ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت هفت ساله و با بهره چهار درصد افزایش یافت که در مجموع به ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تنگویان همچنین با اشاره به شکایت برخی مراجعان در خصوص پذیرش در سامانه تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج گفت: در حال حاضر براساس اعلام بانک مرکزی این نقص سخت افزاری - نرم افزاری نیز رفع شده که در صورت تداوم شکایات مراجعان وانعکاس نیز، مشکلات پیگیری می‌شود.

وی افزود: هر یک از مشکلات در رابطه با پرداخت وام ازدواج، مدت زمان انتظار و... هم با مراجعه به سامانه شکایات بانک مرکزی کشور و ذکر شماره شعبه و تسهیلات یا مراجعه به سامانه وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر