پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 53167
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1399 11:31
در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد ارائه دو گیگابایت اینترنت رایگان 48 ساعته را به این روستاها ارائه داد و ایرانسل، آن را محقق کرد.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز 24 خردادماه 1399، طی مراسمی که به مناسبت رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات، در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل، برگزار شد، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد داد که ایرانسل به اهالی این روستاها 2 یا 3 گیگابایت اینترنت رایگان 48 ساعته، ارائه دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل گفت: حال که فرآیند مهم توسعه دسترسی را برای مردم فراهم کردید، برای این‌که کام مردم مناطق در تمام این 1034 روستا شیرین شود، از طرف خودتان بسته‌ای برای استفاده رایگان از خدمات در نظر بگیرید و از طریق پیامک به مردم این روستاها اطلاع دهید.

وزیر ارتباطات که در این مراسم ایرانسل را به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران خطاب قرار می‌داد با توجه به برخی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بعد از ارائه این پیشنهاد، گفت: البته می‌گویند 2 گیگ اینترنت خطرناک است، اما کام مردم را اینطور شیرین کنید.

دقایقی بعد از ارائۀ این پیشنهاد، بسته 2 گیگابایتی 48 ساعته اینترنت رایگان، برای کسانی که طی روزهای گذشته در محل این 1034 روستا حضور داشته‌اند، فعال و طی پیامکی، به آن‌ها اطلاع رسانی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر