جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 52879
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1399 13:21
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصاد بهترین کار این است که مسیر فعالیت اقتصادی برای بخش خصوصی باز شود گفت: با باز شدن مسیر، ادامه راه نیز میسر می‌شود.
به گزارش راه امروز: غلامحسین شافعی امروز در مراسم افتتاح رسمی «راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار»  گفت: پس از تصویب قانون فضای کسب و کار از سال 91 تاکنون،  اقدامی عملی  با این تاثیرگذاری در ارتباط با اجرای این قانون انجام نشده است که این امر لطمات زیادی را به اقتصاد ایران وارد کرده است. 

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیان داشت: از مدتی قبل مکاتبه با وزیر اقتصاد برای ایجاد دادگاه‌های تجاری آغاز شد و پیشنهاد این بود که در مرحله اول در 5 استان بزرگ این اقدام انجام شود، اما اکنون جمع‌بندی بر آن شده که ابتدا این دادگاه‌ها در تهران راه‌اندازی و سپس در سایر استان‌ها راه‌اندازی شود. 

وی با اشاره به صحبت‌های دهقان در جلسه که اشاره کردند شروع فضای کسب و کار 60 تا 70 روز به طول می‌انجامد گفت: اگر چنین چیزی بود بسیار عالی بود زیرا فرآیند  آغاز یک کسب و کار بسیار طولانی است  و در مواردی حتی یک سال هم طول می‌کشد. 

شافعی اظهار داشت: باید مسیر برای بخش خصوصی باز باشد و در این صورت بخش خصوصی می‌داند که چگونه مسیر را ادامه دهد. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر