جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 52483
تاریخ انتشار: 15 ارديبهشت 1399 10:46
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش اولیه هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در این کمیسیون قرائت و مقرر شد هفته آتی در صحن علنی مجلس ارائه شود.
به گزارش راه امروز: «ولی ملکی» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با تشریح دستور کار نشست کمیسیون صنایع و معادن افزود: محور نشست امروز این کمیسیون بررسی گزارش اولیه تحقیق و تفحص از  صنعت خودرو بود که این گزارش قرائت شد و اعضای کمیسیون صنایع مجلس هم نظرات خود را بیان کردند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون سوالات مربوطه را پرسیدند و در نهایت مقرر شد گروهی سه نفره متشکل از اعضای این کمیسیون، گزارش را برای قرائت در صحن علنی مجلس ملاحظه و خلاصه کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره محتوای گزارش هم گفت: در این گزارش تحلیلی از اوضاع صنعت خودروی ایران و جهان و همچنین  مسائل و مشکلات صنعت خودرو از حیث ساختار تشکیلات،‌ تامین، رگلاتوری  ارائه شده است.

وی ادامه داد: بحث گشایش های اعتباری و مسائل روابط یکسان در حوزه بین الملل در زمینه خودرو و موضوع قطعه سازان و تولیدکنندگان داخلی هم در این نشست مطرح شد.

به گفته ملکی گزارش هفته آینده در صحن مجلس قرائت و به رای گذاشته می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر