شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: 52305
تاریخ انتشار: 05 ارديبهشت 1399 12:16
این اولین بار نیست که سحر قریشی درگیر حواشی اینگونه می‌شود. او پیش از انتشار این ویدئو درگیر حواشی اینستاگرامی با امیر تتلو خواننده جنجالی بود. قبل از آن هم تصاویری خصوصی و قدیمی از او و مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر شد که بحث‌های بسیار زیادی را در پی داشت.
به گزارش راه امروز: انتشار یک ویدئو از سحر قریشی و نحوه برخورد عجیبش با یک پاکبان در پارکی در تهران جنجال به پا کرده و این بازیگر سینما در کانون جدیدترین حواشی رسانه‌ای قرار گرفته است.

 در ویدئو بحث برانگیز سحر قریشی که لباسی سبز رنگ پوشیده با دوستانش در حال عبور از پارکی است، پاکبانی که در حال استراحت است را می‌بیند و در حالیکه دوستانش از او فیلم می‌گیرند به سمت پاکبان می‌رود و می‌گوید "من با این ست کردم! "، پاکبان به او اشاره می‌کند که برود و مزاحمش نشود و قریشی با خنده و تمسخر به دوستانش می‌پیوندد و می‌گوید "به من گفت: برو، هیولا دیده. همین مونده که این! به من بگه برو! "
 
اصولا سلبریتی‌ها و افراد مشهور تلاش می کنند در برخورد با اقشار دیگر جامعه به ویژه اقشار ضعیف‌‍تر نگاهی از بالا به پایین نداشته باشند، این جدای از اینکه رفتاری اخلاقی است باعث می شود، افراد مشهور وجهه خود را حفظ کرده و محبوبیتشان را از دست ندهند. حداقل آنها برای ظاهر سازی هم شده رفتارهای اینچنینی ندارند. اما ویدئویی منتشر شده از قریشی نشان می دهد که او به این نکته هیچ توجهی نداشته و در واقع در این ماجرایی به نوعی رسوا شده و شخصیت اجتماع‌اش زیر سوال رفته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر