جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 51779
تاریخ انتشار: 01 فروردين 1399 11:44
که هست در پی شام سیاه، صبح سپید

پیام نوروزی رئیس اتاق تهران

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی و تبریک عید سعید نوروز، با اشاره‌ای به سختی‌ها و مصائب سال ۹۸، همدلی و اتحاد را رمز عبور از شرایط سخت کنونی، به‌ویژه بحران کرونا، دانست و تاکید کرد که باید به آینده امیدوار بود.
مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی و تبریک عید سعید نوروز، با اشاره‌ای به سختی‌ها و مصائب سال ۹۸، همدلی و اتحاد را رمز عبور از شرایط سخت کنونی، به‌ویژه بحران کرونا، دانست و تاکید کرد که باید به آینده امیدوار بود.

متن پیام نوروزی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به شرح زیر است: 

به نام خدا
اعضای محترم اتاق تهران، فعالان اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی

با سلام

رمز موفقیت و پیشرفت هر کشوری در دل امید آن جامعه به آینده و ‏همبستگی اجتماعی نهفته است و در این روزهای پرتنش، شاید مرور چند باره این ‏شعر نظامی که می‌گوید: «در نومیدی بسی امید است/ پایان شب سیه سپید است» بتواند راهگشا و رمز استقامت ما فعالان اقتصادی ‏برای ادامه حرکت و شروع بهاری جدید باشد. ‏

دوستان عزیزم، این ساعت‌ها اگر چه برای همه ما سخت و پر اضطراب می‌گذرد و واژه «قرنطینه» و «در خانه ماندن» به ‏روزگارمان اضافه شده، اما همین لحظه‌ها و دقایق است که به ما یادآور می‌شود چقدر دلتنگ هم می‌شویم و زندگی‌مان وابسته و پیوسته ‏به هم پیش رفته است؛ نکته‌های قشنگی که با عبور کشور از بحران کنونی به ‏گرم‌تر شدن زندگي و همکاری‌هایمان منجر خواهد شد. ‏آرزو و دعای من برای تک‌تک شما ‏در کنار سفره هفت‌سین امسال اضافه شدن «سین» سلامت است.

در شرایطی این پیام را برای شما می‌نویسم که سایه سنگین ویروس کرونا در ادامه بار سنگین تحریم‌ها و برخی سوءمدیریت‌ها، روزگار بسیار دشواری را برای کسب و کارهای شما رقم زده است. اتاق تهران ‏در میانه این چالش‌های بی‌سابقه، تلاش كرده و خواهد كرد تا براي رفع موانع پيش روي توليد و كسب کارها، از دولت و تمامي نهادها، ‏مطالبه‌گر ظاهر شود و حامي و همراه شما عزيزان باشد. علاوه بر این‌، اتاق تهران با نمایندگي از شما در طول سال جاری که کشور درگیر حوادث تلخ بسیاری، از سیل گلستان تا سيستان و بلوچستان و بحران كنوني کرونا شد، کوشید در راستاي مسئوليت اجتماعي همراه آسیب‌دیدگان، سیل‌زدگان، ‏نیازمندان و این اواخر، حامی اصلی کادر پزشکی و درمان کشور باشد.

اعضای محترم اتاق تهران، فعالان و تشکل‌های بخش خصوصی، زمستانی سخت و سالی پر از بلوا را پشت سر گذاشتیم. به عنوان ‏رئیس اتاق تهران در آستانه بهار، از تلاش‌های تک‌تک شما برای اعتلاء و توسعه اقتصادی و ‏صنعتی ایران با وجود همه چالش‌های کشور تشکر می‌کنم.

دوستان عزیزم بهار نزدیک است و جوانه و شکوفه‌هایش در راه؛ می‌دانم ‏که رمز عبور از دوران سخت کنونی، «همدلی» و «اتحاد» ما خانواده بزرگ فعالان و تشکل‌های بخش خصوصی است. ‏

با آرزوي سالي سرشار از موفقيت، توام با تندرستي، آرامش و آسايش برای همه عزيزان

مسعود خوانساری

رئيس اتاق بازرگانی، صنايع، معادن و كشاورزی تهران
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر