جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 50989
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1398 13:58
معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره اولویت‌های بازرسی از بازار کالاهای اساسی در هفته پیش‌رو گفت: شکر، دام زنده و گوشت، جوجه یک روزه، انواع لاستیک شامل کامیونی،اتوبوسی، پژویی و پرایدی در صدر بازرسی بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور قرار دارد.
به گزارش راه امروز:  سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «سیدجواد احمدی» اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های ستاد کارگروه تنظیم بازار اولویت‌های بازرسی برای بازرسان در هفته پیش‌رو تعیین شده که بر مبنای آن، شکر، دام زنده و گوشت با توجه به شرایط بازار و افزایش تقاضا در اولویت قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: حضور بازرسان در بازار طی هفته‌های گذشته، آرامشی را در بازار حاکم و روند کالارسانی به بازار را نسبت به گذشته تسهیل کرده است که و امیدواریم این آرامش افزایش یابد.

شناسایی سه هزار واحد متخلف روغن موتور و لاستیک

این مقام مسوول با بیان اینکه اقدامات نظارتی با هدف جلوگیری از اقدامات برخی افراد سودجو برای اخلال در شبکه توزیع و انتفاع سود بیشتر اجرا می‌شود، متذکر شد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها از فروردین ماه تا پایان آذرماه سال جاری حدود۱۵ هزار واحد تولیدی و عرضه‌کننده روغن موتور و لاستیک خودرو را مورد بازرسی قرار دادندکه در نتیجه حدود سه هزار واحد متخلف شناسایی‌ شدند. این پرونده‌های تخلف با ارزش حدودی ۵۴ میلیارد تومانی به شعب تعزیرات حکومتی در سراسر کشور ارسال شده است.

احمدی همچنین اضافه کرد: در همین مدت حدود ۲۳۰ هزار بازرسی از سطح واحدهای عمده و خرده فروشی میوه و تره بار در سطح کشور انجام شد که از مجموع پرونده‌های تخلف، بیش از ۱۴ هزار فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای میوه و تره بار تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر