جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 50401
تاریخ انتشار: 08 دی 1398 00:33
مراسم رونمایی از کتاب« از شیدایی تا جدایی» نوشته نرگس درخشانی با حضورسیدعلی کاکا بنیانگذار انجمن بچه های طاقت، دهم دی ماه جاری در سرای محله اوین برگزار می شود.
به گزارش راه امروز: این کتاب  مورد حمایت انجمن  زنان ناشر و انجمن بچه های طلاق ایران( طاقت) قرار گرفته است در خلاصه پشت جلد این کتاب آمده است: از شیدایی تا جدایی تنها یک کتاب نیست . درد دل و اشتراک تجربه با کسانی است که در زندگی مشترک اختلاف دارند و در شرف تصمیم گرفتن برای جدایی هستند و فکر می کنند راهی برای ادامه دادن نیست . روی صحبت این کتاب با همه افرادی است که فکر می کنند پس از جدایی مدینه فاضله ای در انتظار آنهاست . این کتاب ، مسیر پس از جدایی و تنهایی ها و سختی هایش را برایشان روشن می کند و سعی دارد به زنان یادآوری کند که هنوز هم می توانند راهی برای نجات زندگیشان بیابند و اگر نشد ، مستقل و اخلاق مدار به زندگی ادامه دهند.
دردل های کسی که طلاق را تجربه کرده است در قالب 22 نامه آمده است تا مرحله به مرحله و با زبانی به دور از نصیحت ، تذکر دهد که طلاق آخرین راه حل نیست .آسیب هایی که متوجه زنان و فرزندان طلاق است ، با زبانی احساسی آورده شده تا شاید بتواند راهگشای زندگی برخی باشد. 
تمام تلاش این کتاب ، تقدیر خانواده و پذیرفتن نقص های اعضای خانواده است .
نرگس درخشانی کارشناس ارشد ارتباطات اجتماعی است و تجربه فعالیت در رسانه های مختلف را دارد؛ درخشانی تصمیم به تالیف جلد دوم این کتاب گرفته و در در نظر دارد در آن از تجربیات کسانی که طلاق را انتخاب کرده اند استفاده کند تا تحلیل بهتری از این موضوع ارائه دهد؛ به همین منظور کانالی تحت عنوانNarges_derakhshani@ راه اندازی شده که از علاقه مندان به موضوعات خانواده دعوت می شود در این کانال عضو شوند.
مراسم رونمایی از کتاب از شیدایی تا جدایی، ساعت سه بعد الظهر دهم دی ماه در سرای محله اوین واقع در اتوبان چمران شمال به جنوب، ابتدای یادگار امام سمت راست، خیابان کچویی آغاز می شود؛ حضور همه علاقه مندان و کارشناسان حوزه اجتماعی و خانواده در این مراسم آزاد است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر