جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 48639
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 17:57
مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که کمک به «رونق تولید» محور اصلی فعالیت های این بانک است، گفت: بانک ملی ایران همواره سرآمد حمایت از فعالیت‌های سالم و مولد اقتصادی بوده و خواهد بود.
به گزارش ایسنا روابط عمومی بانک ملی، محمدرضا حسین زاده با بیان این که آمارها از میلیاردها تومان تسهیلات پرداختی این بانک به صنایع، واحدهای کوچک و متوسط، فعالیت های خدماتی و بازرگانی توسط بانک ملی ایران حکایت دارد، گفت: حتی در سال های اخیر، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نیز از حمایت های این بانک بهره مند شده اند.
وی افزود: نظام بانکی و به ویژه بانک ملی ایران، سرمایه های مردمی را در قالب سپرده جذب و آن را در قالب تسهیلات خرد و کلان در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
به گفته حسین زاده، امروز مهمترین نیاز کشور افزایش تولید و به تبع آن افزایش قدرت اقتصادی کشور، کاهش نرخ بیکاری و نیز کاهش نرخ تورم است؛ به همین جهت بانک ها و در رأس آنها بانک ملی ایران همه توان خود را در این زمینه به کار گرفته اند.
مدیرعامل بانک ملی ایران اضافه کرد: اگر بنا است تحریم ها دور زده شوند، این فقط از عهده بخش خصوصی فعال بر می آید لذا ما وظیفه داریم با تأمین منابع واحدهای تولیدی و صادرکنندگان و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی آنها را در این راه توانمند سازیم.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر