پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 47996
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1398 13:51
رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مطرح کرد

اهمیت مضاعف روز صنعت و معدن 98 در سایه شعار رونق تولید

محمدرضا فیاض رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: اهمیت برگزاری این روز در سال جاری به دلیل شعار رونق تولید مضاعف شده است.
رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: اهمیت برگزاری این روز در سال جاری به دلیل شعار رونق تولید مضاعف شده است.

محمدرضا فیاض درباره جزییات این مراسم توضیح داد: ۹تشکل صنعتی و معدنی کشور شامل اتاق صنایع و معادن و بازرگانی ایران، اتاق صنایع ، معادن و بازرگانی تهران، خانه صنعت و معدن ایران، خانه صنعت و معدن جوانان، خانه معدن ایران، انجمن مدیران صنایع، کنفدراسیون صنایع، سازمان نظام مهندسی معدن و اتاق اصناف ایران در برپایی این مراسم همکاری و مشارکت گسترده ای دارند.

به گفته فیاض، در تقویم عمومی کشور روز 10تیر به عنوان روز صنعت و معدن نامگذاری شده و امسال بیست و سومین سالی است که این مراسم در همین روز برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: دهم تیر ماه هرسال روزی است که وزارت صنعت باید بعد از 364روز کار و تلاش از صنعتگران و معدن‌کاران خود تقدیر کرده و خسته نباشید بگوید، از همین رو در این روز علاوه بر فعالان صنعت و معدن، صنعتگران و معدن‌کاران ممتاز و همچنین پیشکسوتان این صنایع و تولیدکنندگان و کارآفرینان به جامعه معرفی و تقدیر می‌شوند.

فیاض با اشاره به نامگذاری امسال و تاثیر آن در همایش روز صنعت و معدن بیان کرد: امسال اهمیت و مسئولیت این روز با توجه به شعار سال و شرایط تحریمی مضاعف شده، چراکه شاهراه اصلی وزارت صمت، تولید است.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن اضافه کرد: یکی از اقدامات وزارت صمت در روز صنعت و معدن این است که دستاورد‌های سال 97 را مرور کند و توشه راه صنعتگران در سال 98 را به این صورت تنظیم کند.

فیاض گفت: جامعه صنعت و معدن ایران گستردگی بالایی دارد و ما باید در یک روز نمادین برگزیدگان سراسر کشور را جمع و با تقدیر از آن‌ها برای سایر صنعتگران و معدنکاران انگیزه ایجاد کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر