يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 46048
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1397 18:04
بابک سالاری کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌ بازرگانی تهران بیان کرد

منافع خصوصی زیر تيغ دولت و خصولتی ها در اتاق هشتم

بابک سالاری کاندیدای انتخابات نهمین دوره اتاق‌ تهران از نقش داشتن دولت دراتاق هشتم و رای آوردن بسیاری از خصولتی ها در این دوره خبر داد و گفت: به این جهت هیات نمایندگان آنگونه که باید نتوانستند از منافع بخش خصوصی در این سال‌های پر چالش دفاع کنند.
کاندیدای انتخابات نهمین دوره اتاق‌ تهران  در گفتگو با «اتاق نیوز» در خصوص اتاق هشتم و عملکرد آن بیان کرد: از جمله مواردی که در خصوص اتاق بازرگانی دوره هشتم می توان به آن اشاره کرد فرهنگ سازی در این تشکل بود به گونه ای که مشخص بود افرادی که در اتاق به عنوان کارمند حضور دارند آموزش دیده اند تا در ارتباط با ارباب رجوع وظایفشان را به نحو بهتری ایفا کنند و بر حوزه فعالیت خود اشراف پیدا کردند واطلاعات اتاق در این دوره شفاف سازی شد.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌ بازرگانی تهران ادامه داد: از جمله دیگر فعالیت های مثبت اتاق در این دوره تدوین و انتشار مجله ای با نام آینده نگر بود که اخبار و رخدادهای اتاق را به روز به دست اعضا می رساند و از نظر من در مجموع ارتباط بین اعضائ هیات نمایندگان اتاق در این دوره بیشتر شد.
وی درخصوص نقاط منفی در عملکرد اتاق اظهار داشت: متاسفانه به سبب نقش داشتن دولت دراتاق، آنگونه که باید نتوانستند از منافع بخش خصوصی در این سال های پر چالش دفاع کنند و بسیاری از مشکلات این بخش همچنان لاینحل باقی مانده است و نتوانستد در این رابطه نقش خوبی ایفا کنند و با توجه به اعمال تحریم ها و تشدید مشکلات در بخش های اقتصادی کشور اتاق آنگونه که باید نقش فعالی در تعامل با دولتی ها نداشت و دولتی ها حرف خود را بیشتر به کرسی نشاندند.
وی در خصوص اولویت فعالیت های اتاق در دوره نهم پیشنهاد داد: اتاق نهم باید تعامل با دولتی ها را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد و هر شخصی بتواند در حوزه تخصصی خود که سال ها استخوان خرد کرده و صاحب تجربه است در آن زمینه منافع بخش خصوصی را با رعایت دیدگاه های حداکثر از دولت بخواهد و مطالبه‌گرتر از هیات نمایندگان دوره هشتم عمل کند.
کاندیدای انتخابات اتاق‌ تهران با اشاره به حضور افرادی که وام دار دولت نیستند درهیات نمایندگان یادآور شد: متاسفانه دردوره هشتم بسیاری از خصولتی ها رای آوردند که در عمل 50 درصد منافع بخش خصوصی و 50درصد منافع بخش دولتی را دنبال می کردند.
وی درخصوص انگیزه خود از شرکت درانتخابات با اشاره سالیان متمادی فعالیت در زمینه کشاورزی خاطر نشان ساخت: مهم ترین مولفه امنیت یک کشور بخش غذاست و با توجه به فعالیت در این عرصه در گروه کشاورزی کاندید شدم زیرا به خوبی می توانم معایب و مشکلاتی که کشاورز با آن دست و پنجه نرم می کند را شناسایی و در نظر دارم کشاورزی از روش سنتی به حالت مدرن در بیاورم زیرا اکنون با استفاده از شیوه های نوین که دردنیا جهت افزایش بهره وری خاک انجام می شود بهره وری آب و خاک را به حداکثر می رسانند.
سالاری یادآور شد: تاکنون از ائتلاف برای فردا پیشنهاداتی جهت همراهی با این ائتلاف دریافت کرده ام ولی هنوز نهایی نشده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر