جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 46044
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1397 13:26
سيد حميد حسيني كانديداي نهمين دوره از انتخابات اتاق بازرگاني در گفت وگو با سايت خبري «راه امروز»، با تاييد خبر شكل گيري ائتلاف جديد، جزئيات بيشتر در مورد اعلام اسامي افراد ائتلاف جديد را موکول به نهایی شدن تصمیمات جلسه عصر امروز كرد.
به گزارش راه امروز: شنیده‌ها حكايت از ورود یک ليست جدید به عرصه انتخابات پارلمان بخش خصوصي دارد. اين ليست قرار است با كنارهم قرار گرفتن برخي از فعالان دوره پيش شكل بگيرد. در همين رابطه سيد حميد حسيني كانديداي نهمين دوره از انتخابات اتاق بازرگاني در گفت وگو با سايت خبري «راه امروز»، با تاييد خبر شكل گيري ائتلاف جديد، جزئيات بيشتر در مورد اعلام اسامي افراد ائتلاف جديد را موکول به نهایی شدن تصمیمات جلسه عصر امروز كرد. 
 
حسيني در مورد اينكه آيا اين گروه با گروه خواستاران تحول ائتلاف خواهد كرد، توضيح داد: تحول خواهان در دوره هاي پيشين ائتلاف خود را داشته‌اند، از اين رو، قرار نیست اين ائتلاف با آنان شکل بگیرد، اما به احتمال زياد همه دوستانی که در تحول‌خواهان هستند در این گروه  نیز حضور خواهند داشت.
او درباره پیوستن افراد جديد به گروه جدید انتخاباتی هم عنوان كرد كه مذاکراتی انجام شده و در مجموع برای حضور افراد جديد در این گروه حد و مرزی قایل نيستيم. 
به گفته دبيركل اتاق مشترك ايران و عراق، ائتلاف جديد با ليستي از افراد جديد خواهد بود.  حسيني در ادامه با تاكيد بر اينكه شرایط كنوني کشور به گونه ای است که ایجاب می کند، فراجناحی و ملی حرکت کنیم، عنوان مي كند:  از اين رو، دسته بندی های سیاسی و جناحي نبايد مانع از همكاري گروه ها شود. بنابراين بايد فراجناجي فكر و حركت كرد.  براساس گفته هاي حسيني، باید در انتظار شکل‌گیری موازنه جدیدی از حضور نیروها و ائتلاف‌های جدید در مقابل یکدیگر باشیم. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر