دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 46022
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1397 14:23
شنیده ها حاکی از آن است که محمدی بنیانگذار دیجی کالا به واسطه عدم احراز سابقه ۳ سال کارت بازرگانی از ثبت نام جا مانده ولی هنوز در قطعی بودن تعداد ۱۶۳ نفر داوطلبین کاندیداتوری ابهاماتی وجود دارد.
اهدای نشان امین الضرب به برادران محمدی بنیانگذاران دیجی کالا به عنوان کارآفرین های برتر کشور در دیماه ۹۷ از یک طرف و نقطه ضعف هیات نمایندگان اتاق تهران بخاطر بالا بودن میانگین سنی و عدم بهره گیری از خلاقیت و انرژی جوانان به عنوان اعضای هیات نمایندگان از سوی دیگر باعث شد که برخی از تحلیل گران و گروه های پشت صحنه انتخابات حضور این برادران کارآفرین را به عنوان داوطلب کاندیداتوری دوره نهم هیات نمایندگان گمانه زنی کرده و پیوستن آنها را به ائتلاف مدعی پیروزی در دوره نهم پیش بینی کنند.
این گمانه زنی ها وقتی به واقعیت نزدیک شد که تصویری از یکی از برادران محمدی در محل ثبت نام از داوطلبین دوره نهم هیات نمایندگان در فضای مجازی منتشر شد و این تحلیل گران با اطمینان از ثبت نام یکی از این برادران آماده شنیدن خبر پیوستن وی به ائتلاف برنده در دوره هشتم شدند.
پس از انتشار لیست ۱۶۳ نفری از داوطلبین کاندیداتوری هیات نمایندگان اتاق تهران که فاقد اسم محمدی بنیانگذار دیجی کالا بود احتمال اختلاف بین لیست منتشر شده و لیست در دست بررسی در هیات نظارت بر انتخابات قوت گرفت تا جایی که برخی تعداد داوطلبین در اتاق تهران را ۱۸۰ تا ۱۹۰ نفر تخمین زده و اسامی منتشر شده در سایت اتاق تهران بعد از اتمام زمان ثبت نام داوطلبین را کامل ندانسته اند.
این در حالیست که شنیده ها حاکی از آن است که محمدی به واسطه عدم احراز سابقه ۳ سال کارت بازرگانی از ثبت نام جا مانده ولی هنوز در قطعی بودن تعداد ۱۶۳ نفر داوطلبین کاندیداتوری ابهاماتی وجود دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر