جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 45988
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1397 14:56
آل اسحاق: خبر انصرافم از انتخابات يك شيطنت رسانه اي است

انصراف «آل اسحاق» از انتخابات اتاق تكذيب شد

يحيي آل اسحاق در مصاحبه اي، خبر انصرافش در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی را یک شیطنت رسانه‌ای عنوان كرده و گفته است: هرگز از شرکت در این انتخابات انصراف نخواهم داد.
به گزارش راه امروز: یکی از رسانه‌ها به نقل از یحیی آل اسحاق مدعی شده که او از شرکت در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی انصراف داده است. این در حالی است که یکی از اعضای سابق هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خبر انصراف رئیس پیشین اتاق تهران را رد کرد.
سیدحمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران درباره خبر انصراف یحیی آل اسحاق به تجارت‌نیوز گفته است: به نظر می‌رسد که خبر انصاف یحیی آل اسحاق یک شیطنت رسانه‌ای باشد؛ چرا که ۳۱ روز تا انتخابات اتاق‌های بازرگانی زمان باقی است و فعلا زمان برای انصراف دادن از انتخابات زود است.
او افزود: به هر حال برای انصراف از انتخابات زمان زیادی باقی مانده است. قرار شد اگر فضا برای حضور فعالان اقتصادی شناسنامه‌دار اصلاح نشود، آن زمان انصراف دهیم. پس از تكذيب انصراف اين كانديداي  انتخاباتي از سوي حسيني، يحيي آل اسحاق خود نيز در مصاحبه اي ديگر، خبر انصرافش در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی را یک شیطنت رسانه‌ای خواند و گفت: هرگز از شرکت در این انتخابات انصراف نخواهم داد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر