شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: 45938
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1397 14:53
مسعود دانشمند، خزانه‌دار اسبق اتاق ایران:

تنها می‌آیم و فعلا ائتلافی در کار نیست

خزانه‌دار اسبق اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: با هیچ گروهی ائتلاف نخواهم کرد. چرا که هنوز اسامی تاییدشدگان برای ورود در این دوره از انتخابات مشخص نیست. فعلا از وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران اطلاعی ندارم.
به گزارش راه امروز: در هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی ابراهیم جمیلی و مسعود دانشمند که به عنوان اعضای فعال گروه مجمع فعالان توسعه شناخته می‌شدند با عنوان رئیس و عضو ائتلاف بزرگ از اتاق تهران جهت ثبت نام ورود کردند که در نهایت نتوانستند بر صندلی‌های خانه فعالان اقتصادی در پایتخت تکیه بزنند. اما این بار به نظر می‌رسد که وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران در هم پاشیده شده و فعلا برخی اعضای این گروه در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی فعالیت جدی ندارند.
شنیده‌ها حاکی از این است که مسعود دانشمند فعلا قرار است به طور مستقل در انتخابات ورود پیدا کند و ابراهیم جمیلی نیز به‌طور مستقل از اتاق زنجان نام‌نویسی کرده است.
رئیس اتاق مشترک ایران و امارات درباره این پرسش که آیا در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قرار است با گروهی ائتلافی داشته باشید یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: با هیچ گروهی ائتلاف نخواهم کرد. چرا که هنوز اسامی تاییدشدگان برای ورود در این انتخابات مشخص نیست. ممکن است که رد صلاحیت شوم. فعلا در حال بررسی هستم. اما چنانچه صلاحیتم محرز شد، قرار نیست که در این دوره به‌طور گروهی وارد اتاق بازرگانی شوم.
مسعود دانشمند درباره وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران اظهار کرد: از وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران خبر ندارم. اخیرا مطلع شدم که ابراهیم جمیلی هم قرار است از استان زنجان در این دور از انتخابات ورود پیدا کند. این دوره تعداد ثبت نام‌کنندگان برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی کاهش پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که فعالان اقتصادی از وضعیت موجود دلسرد شده‌اند.
او افزود: در هفتمین انتخابات اتاق بازرگانی حدود ۱۴ هزار کارت بازرگانی وجود داشت که تعداد شرکت‌کنندگان به ۲۵۰ نفر رسید. حالا در این دور تعداد صدور کارت‌های بازرگانی به ۱۸ هزار تا رسیده که انتظار می‌رفت حداقل ۳۰۰ نفر از اعضا در این انتخابات نقش داشته باشند این درحالی است که آمارهای رسمی از ثبت نام ۱۸۴ نفر حکایت دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر