جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 45935
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1397 14:14
رییس اتاق ایران و ایتالیا عنوان كرد

از ليست «ائتلاف فردا» حمايت مي كنم

رییس اتاق ایران و ایتالیا عنوان كرد: من از گروه حاکم دوره قبل يعني ليست ائتلاف فردا حمایت خواهم كرد.
به گزارش راه امروز: رییس اتاق ایران و ایتالیا كه در اين دوره از انتخابات اتاق تهران ورود نكرده است در گفت وگو با ما گفت: اگرچه شخصا در نهمين دوره از انتخابات اتاق تهران ورود نكردم، اما در كنار تيمي خواهم بود كه هدفش ایجاد رونق اقتصادی و سالم سازی است. 
 احمد پور فلاح با تاكيد بر جانشین پروری در اتاق،  گفت: باید جوانان به اتاق هدایت شوند و اين موضوع بايد به عنوان يك اولويت در دستور كار اتاق قرار گيرد. 
این فعال اقتصادی در پاسخ این پرسش که از كدام ليست حمايت خواهيد كرد، اظهار كرد: من از گروه حاکم دوره قبل يعني ليست ائتلاف فردا حمایت خواهم كرد. البته تلاش بر اين است تا از سرمایه گذاری های بی دلیل و تبلیغات سطحی که در شرایط فعلی جامعه را آزار می¬دهد و همچنين با توجه به محدودیت منابع ، جلوگیری شود.
رییس اتاق ایران و ایتالیا ادامه داد: اگر خود را مسئول وضعیت امروز و آینده این مملکت میدانیم، بر عهده ما فعالان اقتصادی است که از هزینه تراشی دست برداریم و بر اساس پارامترهایی چون شایسته سالاری، لیست کاندیداهاي منتخب تهیه شود.
این فعال اقتصادی در پاسخ این پرسش مبنی بر اینکه چرا این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی با استقبال كمي از سوي فعالان اقتصادي روبرو شده گفت: دلایل متعددی در این رابطه وجود دارد اما مهمترین دلیل تحریم ها هستند؛ چراکه به موجب تحریم ها فضای کسب و کار نامناسب است و و در شرایط فعلی فعالان اقتصادی ترجیح میدهند تمرکز و کنترل بیشتری بر تجارت خود داشته باشند تا بتوانند آن را سراپا نگه دارند. اما به گفته او، برخي هم بر اين باور هستند كه گروهي اكنون سكان اتاق را در دست دارد، در فكر تدارك كارت و راي بود، از اين رو، چنانچه بخواهند ورود كنند، تنها تضعيف خواهند شد، كه البته اين تفكر اشتباهي است. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر