يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 45904
تاریخ انتشار: 05 بهمن 1397 14:23
هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران اعلام کرد

مهلت ارائه اعتراض وشکایت تا 7بهمن ماه

هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد داوطلبانی که نسبت به فرآیند ثبت‌نام اعتراض دارند، می‌توانند تا روز هفتم بهمن ماه شکایت خود را ارائه کنند.
هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران با صدور اطلاعیه‌ای رسمی، که از طریق پیامک برای تمامی اعضای اتاق نیز ارسال شده است، از تمامی داوطلبان حضور در هیات نمایندگان اتاق تهران که نسبت به فرآیند ثبت‌نام اعتراض یا شکایتی دارند درخواست کرد به اتاق تهران مراجعه کرده و اعتراض خود را به طور کتبی ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، دبیرخانه هیات نظارت مستقر در واحد دبیرخانه اتاق بازرگانی از فردا پنج‌شنبه چهارم بهمن ماه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه هفتم بهمن ماه (به استثنا روز جمعه) درخواست کتبی داوطلبان به همراه مستندات آنان را دریافت می‌کند. داوطلبان باید در درخواست خود مساله‌ای را که نسبت به آن اعتراض یا شکایت دارند اعلام کرده و به همراه مستندات خود ارائه دهند.

متن اطلاعیه هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به شرح زیر است:

عضو محترم اتاق تهران
با توجه به اتمام ثبت‌نام نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران، بدینوسیله از کلیه داوطلبان عضویت در هیات نمایندگان تقاضا می‌شود چنانچه در خصوص فرآیند ثبت‌نام خود شکایت یا اعتراضی دارند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه هفتم بهمن‌ماه 97 (به استثنا روز جمعه) مراتب اعتراض خود را به صورت کتبی به دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران، واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک 82، اتاق بازرگانی تهران، طبقه همکف، ارائه کنند.

هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر