جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 45866
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1397 17:30
جمشید عدالتیان كاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح کرد

انتخابات دوره نهم اتاق تهران در سکوت!

به سبب سال‌های متمادی حضور در اتاق تهران، وظیفه اجتماعی خود را بر حضور در این انتخابات و کمک به همکاران در جهت رفع مشکلات و عبور از مرحله دشوار اقتصادی می دانم .
مشید عدالتیان عضو اتاق بازرگانی و کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه موضع گیری خاصی در انتخابات ندارد، از سرد و ساکت بودن انتخابات این دوره خبر داد و گفت: به سبب سال ها متمادی حضور در اتاق تهران، وظیفه اجتماعی خود را بر حضور در این انتخابات و کمک به همکاران در جهت رفع مشکلات و عبور از مرحله دشوار اقتصادی می دانم .

عضو اتاق بازرگانی در گفتگو با «اتاق نیوز» درخصوص عملکرد اتاق تهران در دوره هشتم اظهار داشت: کارایی اتاق تهران و تعداد اعضای این اتاق طی دوره هشتم به نحو چشمگیری رشد یافته است، همچنین ساخت یک ساختمان جدید برای اتاق و کارکرد خوب در بخش آموزش و چاپ کتاب های متعدد و فعال بودن کمیسیون های مختلف اتاق در این دوره موجب شده کارنامه ی مثبتی از خود بر جای بگذارند و از حیث اثر گذاری هم به نحو مطلوبی عمل کند .

وی یادآور شد: لیکن با وجود کارنامه ی خوبی که اتاق تهران در این دوره داشته وضعیت کشور موجب شد اتاق ناکارآمد به نظر رسد، لیکن از نظر بنده نقاط ضعفی در عملکرد آن به چشم نمی خورد .

وی به هیات رئیسه نهم پیشنهاد کرد تا در این دوره اهتمام بر شنیده شدن صداهای مختلف و نقطه نظرات متفاوت داشته باشند و گفت: در این دوره به این علت که هیات نمایندگان از یک گروه بودند افکار دیگر چندان شنیده نشده که جا دارد هیات رئیسه ی دوره نهم به این موضوع توجه داشته باشد .

عدالتیان مهم ترین موضوعی که در این دوره باید به آن پرداخته شود، مسائل مرتبط با تحریم های جهانی برشمرد و افزود: مسائل و مشکلات مرتبط با تحریم ها موجب شده تا بسیاری از کارآفرینان و فعالین بخش های اشتغال کشور از اتاق تهران و سایر دست اندرکاران انتظار ارائه راهکار در سطح کشور و جهانی داشته باشد تا از این طریق در جهت نیل به اهدافشان گام نهند، اگرچه ارائه راهکار در این حوزه بسیار سخت به نظر می رسد، ولی انتظار بسیاری اعضا از هیات رئیسه جدید خواهد بود و بر این باورند که اتاق باید بسیار پویا و فعال باشد .

وی گفت: بنده بر این باورم که اتاق تهران در حال پوست اندازی است زیرا که اقتصاد ما در مرحله پوست اندازی قرار دارد، ما به تدریج به سمت اقتصاد هوشمند در حرکت هستیم و هر روزه شاهد جوانان خوشفکر و استارت آپ هایی هستیم که با امید وارد حیطه اقتصادی کشور می شوند و بنابراین با ایجاد بسترهای لازم باید به این قشر اجازه ورود بدهیم .

 کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به سال های متمادی حضور در اتاق تهران که موجب شده از پیشکسوتان اتاق تهران به شمار رود، افزود: حضور در انتخابات برای من یک مسئولیت اجتماعی است و بر این باورم که هر فردی که بتواند به اقتصاد کلان کشور کمک کند و باعث پویایی و حرکت اقتصادی در کشور شود صرف نظر از اینکه در این انتخابات برگزیده شود یا خیر، باید سهم خود را ایفا کند تا کشور از این دوره سخت عبور کند و کاندیدا شدن من اعلام آمادگی برای همکاری، همیاری و انجام وظیفه بوده است .

وی در خصوص ائتلافی که با آن در انتخابات حضور خواهد داشت، خاطر نشان کرد:  هنوز ائتلاف ها مشخص نشده اند، انتخابات این دوره به نظر بسیار سرد و ساکت می رسد، ولی بنده با همه دوستان همراه و هم گام هستم و موضع گیری خاصی ندارم .
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر