يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: 45833
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1397 12:13
24 سال قبل، پیش از انتشار ایران، مجید رضاییان بود در خبرگزاری ایرنا فعالیت می کرد. او طرحی را برای انتشار روزنامه ای در 14 صفحه به فریدون وردی‌نژاد مدیر خبرگزاری ارایه داد.
به گزارش راه امروز: 24 سال قبل، پیش از انتشار ایران، مجید رضاییان بود در خبرگزاری ایرنا فعالیت می کرد. او طرحی را برای انتشار روزنامه ای در 14 صفحه به فریدون وردی‌نژاد مدیر خبرگزاری ارایه داد. یک سال از انتشار همشهری می گذشت و حضور یک روزنامه تمام رنگی با قطع پالتویی، بسیار چشم گیر بود. رضاییان، نه فقط ایده‌ی روزنامه که حتی یونیفرم آن را طراحی کرد. او بعد از آن که موافقت وردی نژاد را برای انتشار روزنامه ای تحت حمایت خبرگزاری ایرنا، گرفت کار را به عنوان سردبیر و جانشین مدیر مسئول و به همراه تیمی از روزنامه نگاران قدیمی و جدید آغاز کرد.
حسین الهامی از روزنامه نگاران قدیم به دعوت او، معاون اجرايي سردبير شد. غلامحسین اسلامی فر معاون خبر و مرتضي سرهنكي معاون فرهنگي سردبير روزنامه شد.  
احمد توكلي معاون بخش گزارش، ‌و محمد بلوری ابتدا دبیر سرویس اقتصادی و بعد به بخش حوادث روزنامه رفت و تحولی آفرید.
بهروز بهزادی دبیر بخش اقتصادی برعهده گرفت و از علی اکبر جوانفکر نیز دعوت شد که سرویس آئینه را راه اندازی کند. اما او نپذیرفت و محمد آقازاده این گروه را تشکیل داد. و آرام آرام ایران شکل خود را پیدا کرد و منتشر شد.

منبع: باشگاه روزنامه نگاران 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر