سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 45764
تاریخ انتشار: 26 دی 1397 16:00
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

ثبت نام اتاق بازرگانی تمدید نمی‌شود

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: آخرین مهلت نام‌نویسی در انتخابات اتاق بازرگانی تا ساعت چهار امروز چهارشنبه (۲۶ دی ۱۳۹۷) ادامه دارد. به نظر می‌رسد تا ساعت 4 امروز تعداد ثبت نام کنندگان به 190 نفر برسد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا زمان نام‌نویسی در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تمدید می‌شود یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی در انتخابات اتاق بازرگانی تا ساعت چهار امروز چهارشنبه  (۲۶ دی ۱۳۹۷) ادامه دارد؛ این درحالی است که تحت هیچ شرایطی زمان نام‌نویسی برای فعالان اقتصادی تمدید نخواهد شد.
ابراهیم بهادرانی افزود: تا ساعت سه و ۳۰ دقیقه ظهر امروز تنها ۱۸۳ نفر از فعالان اقتصادی در این انتخابات شرکت کردند در حقیقت طی دوره گذشته تعداد ثبت نام شدگان در انتخابات اتاق بازرگانی به ۲۵۰ نفر می‌رسید که تعداد ثبت نام‌کنندگان این دوره در مقایسه با دوره‌های گذشته ۲۶ درصد ریزش را نشان می‌دهد.
او درباره زمان تایید صلاحیت ثبت نام‌شدگان در انتخابات اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: ۱۱ اسفند ماه زمان شروع انتخابات اتاق است که حداکثر ۱۵ روز قبل از آن افراد تایید صلاحیت معرفی  خواهند شد. یعنی ۲۷ بهمن ماه حداکثر زمانی است که افراد تائید صلاحیت معرفی خواهند شد.
جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

منبع: تجارت نيوز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر