سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: 44994
تاریخ انتشار: 28 آبان 1397 18:14
ماریو استفانینی 77 ساله معروف به ال دورو روز پنجشنبه درگذشت و مراسم تدفین وی در روز شنبه بعد از ظهر برگزار شد اما جمله ای جالب در آگهی ترحیم او دیده می شد: "به جای ارسال گل، لطفا گل های کریستیانو رونالدو را برایم ارسال کنید.
ماریو استفانینی 77 ساله معروف به ال دورو روز پنجشنبه درگذشت و مراسم تدفین وی در روز شنبه بعد از ظهر برگزار شد اما جمله ای جالب در آگهی ترحیم او دیده می شد: "به جای ارسال گل، لطفا گل های کریستیانو رونالدو را برایم ارسال کنید.  زمانی که کسی در ایتالیا می‌میرد مثل سایر شهرهای دنیا، برای او یک آگهی ترحیم تهیه می‌کنند. اما داستان مرگ ماریو با دیگران کمی متفاوت بود.
(تصویر) آگهی فوت کریستیانو رونالدو!
طبق روش و سنت مرسوم در ایتالیا، یک پوستر در مورد ترحیم ال دورو چاپ شده و در شهر فورناسی دی بارگا، در نزدیکی لوکا پخش شده تا از این طریق مرگ وی را به آشنایانش اعلام کنند.
"لطفا به جای گل، به اهداف رونالدو توجه کنید". این جمله‌ای بود که بر روی آگهی ترحیم این طرفدار یوونتوسی ثبت شده بود. البته در تبلیغات فوتبال ایتالیا این جمله معروف شده " کمکهای خیریه به جای گل". ستاره ۳۳ ساله یوونتوسی که ۱۲ بازی با یونتوس را در کارنامه دارد؛ تاثیر زیادی بر روی برد‌های "بانوی پیر" و همچنین جایگاه او در صدر جدول داشته است. 
متن کامل آگهی ترحیم
 "ماریو استفانینی مشهور به ال دورو در سن 77 سالگی فوت کرده و فرزندان و خانواده اش این خبر ناراحت کننده را اعلام می کنند. مراسم تدفین روز شنبه در گورستان لوپیا برگزار خواهد شد. به جای گل، لطفا گل های CR7 را ارسال کنید."
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر