جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 44901
تاریخ انتشار: 20 آبان 1397 16:49
آخوندی ۱۶ رأی /حناچی ۱۱ رأی

دو گزینه نهایی براي شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران دو گزینه نهایی شهرداری تهران را انتخاب کردند.
اعضای شورای شهر تهران عصر امروز با ۲۱ رأی آقایان عباس آخوندی را با ۱۶ رأی و حناچی را با ۱۱ رأی به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری تهران انتخاب کردند. همچنین تقوی نژاد ۱۰ رأی و انصاری ۳ رأی اخذ کردند. به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران عصر امروز با ۲۱ رأی آقایان عباس آخوندی را با ۱۶ رأی و حناچی را با ۱۱ رأی به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری تهران انتخاب کردند. همچنین تقوی نژاد ۱۰ رأی و انصاری ۳ رأی اخذ کردند. به گزارش ایسنا، در جلسه روز سه‌شنبه از میان این دو نفر یک نفر به عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد.

البته در همين رابطه سايت انتخاب نوشت: سران اصلاحات که پشت پرده رای گیری های شورا هستند، از اعضای حزب اتحاد که همزمان عضو شورا هستند خواسته اند با رای دادن به چهره های فیک مانع رای آوری چهره های دیگر شوند. براین اساس، ابتدا با رای دادن به ۴ گزینه حزب اتحاد (آخوندی، حناچی، انصاری، کشت پور) مانع حضور چهره هایی چون محسن هاشمی در لیست ۵ نفره شدند و در انتخاب اخیر نیز، با رای دادن به آخوندی در کنار گزینه فیک دیگر خود (حناچی) بازی انتخاب شهرداری تهران را با روش ادوار پیشین خود به اتمام رساندند.

در جلسه روز سه‌شنبه از میان این حناچی و آخوندی، یک نفر به عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد. قابل ذکر است، سران اصلاحات که پشت پرده رای گیری های شورا هستند، از اعضای حزب اتحاد که همزمان عضو شورا هستند خواسته اند با رای دادن به چهره های فیک مانع رای آوری چهره های دیگر شوند. براین اساس، ابتدا با رای دادن به ۴ گزینه حزب اتحاد (آخوندی، حناچی، انصاری، کشت پور) مانع حضور چهره هایی چون محسن هاشمی در لیست ۵ نفره شدند و در انتخاب اخیر نیز، با رای دادن به آخوندی در کنار گزینه فیک دیگر خود (حناچی) بازی انتخاب شهرداری تهران را با روش ادوار پیشین خود به اتمام رساندند. این اتفاق البته در دور پیشین توسط حزب اعتماد ملی انجام شده بود و آنان نیز با آوردن گزینه های فیکی چون مکارم، رقبا را از صحنه حذف کردند و افشانی بازنشسته را بر کرسی شهرداری نشاندند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر