جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 44764
تاریخ انتشار: 06 آبان 1397 14:03
محمود صادقی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت گفت: روحانی گفت که سخنان انتخاباتی نگویید. باید به او بگوییم که زمان انتخابات هزار وعده می‌دهید و بعد به همان وعده پشت پا می‌زنید.
محمود صادقی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت گفت: روحانی گفت که سخنان انتخاباتی نگویید. باید به او بگوییم که زمان انتخابات هزار وعده می‌دهید و بعد به همان وعده پشت پا می‌زنید.
اهم اظهارات وی را بخوانید؛

*آقای روحانی! زمان انتخابات هزار وعده می‌دهید و بعد به همان وعده‌ها پشت پا می‌زنید

*ترمیم کابینه در شرایط فعلی با چه هدفی انجام می‌شود؟ به نظر می‌رسد هدف از تغییرات فعلی افزایش کارامدی دولت، ایجاد شفافیت بیشتر و مبارزه با فساد، جلب اعتماد از دست رفته عمومی و بازسازی سرمایه عمومی رئیس جمهور با ۲۴ میلیون رای باشد. اما متاسفانه حدود یک سال بعد از این رای سرمایه اجتماعی این رای رو به افول است

*روحانی گفت که سخنان انتخاباتی نگویید. باید به او بگوییم که زمان انتخابات هزار وعده می‌دهید و بعد به همان وعده پشت پا می‌زنید

*برنامه ارائه‌شده هیچ ارتباط معناداری با بودجه سنواتی ندارد

*برنامه پیشنهادی گسترده است که گویی می‌خواهد همه مشکلات را حل کند

*باید اولویت‌بندی شود، در برنامه ایشان مشخص نیست چه چیزهایی اولویت دارد

*در صنایع تبدیلی کشاورزی و الکترونیک، برنامه‌های کمّی دیده نمی‌شود

*برنامه ویژه‌ای برای حمایت از تولید ارائه نشده است

*آیا شما می‌خواهید از پاسخگویی فرار کنید

*در سوابق شما ۳۰ مسئولیت دیده می‌شود، شما در وضعیت موجود چه نقشی دارید

*چگونه در طول این دوره پرکار مدیریتی‌تان سه مقطع تحصیلی را گذرانده‌اید؟

*آقای روحانی! شما به وزراي خود توصيه كرديد «اگر ابوذر و سلمان هم بودند، بعد از یک سال آن مقام را عوض کنید» ؛ آیا خودت به این توصیه عمل کردی؟ پس چرا یک وزیر (شریعتمداری) را از وزارتی به وزارتخانه دیگر منتقل می کنی؟

*رحمانی در دوره نعمت زاده و در دوره شریعتمداری، هم معاون وزیر و هم قائم مقام وزیر بود، نقش او در فساد های گسترده ادوار قبل چیست؟ در مورد ثبت سفارش خودروها چه توضیحی دارید؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر