جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 44070
تاریخ انتشار: 08 شهريور 1397 00:28
دبیرکل حزب سبز گفت: اینکه برخی از اصلاح طلبان علیه دولت ساز مخالف می‌زنند یا برخی دولت و مدیریت شهری تهران را مورد حمایت قرار می‌دهند راهکاری برای از دست ندادن جایگاه و عدم ریزش رای اصلاح طلبان در دوره های بعدی انتخاباتی است.
حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه سازی ظاهری اصلاح طلبان در حمایت یا عدم حمایت از دولت و شهرداری تهران گفت: ظاهرا استاندارد دو گانه ای در نحوه برخورد اصلاح طلبان با حوادث و مسائل مختلف کشور به وجود آمده، به نحوی که برخی از اصلاح طلبان دولت و مدیریت شهری را مورد انتقاد قرار می‌دهند و برخی نیز از سیاست ها و عملکردها حمایت می‌کنند.

کنعانی مقدم افزود: اینکه برخی از اصلاح طلبان علیه دولت ساز مخالف می‌زنند یا برخی دولت و مدیریت شهری تهران را مورد حمایت قرار می‌دهند راهکاری برای از دست ندادن جایگاه و عدم ریزش رای اصلاح طلبان در دوره های بعدی انتخاباتی است.

این کارشناس سیاسی با تاکتیک خواندن رفتارهای جدید اصلاح طلبان عنوان کرد: بخشی از اصلاح طلبان که از تصمیمات دولت یا مدیریت شهری حمایت می کنند به نوعی خواهان این هستند که خود را شریک مسائل مختلف کشور نشان دهند و این بیشتر یک تاکتیک است تا یک اقدام عملیاتی.
کنعانی مقدم با اشاره به مسئله ماندن و نماندن شهردار تهران، رفتن افشانی را خسارت بزرگی برای اصلاح طلبان دانست و گفت: متأسفانه شورای شهر و شهرداری تهران نتوانست در یک سال گذشته امورات شهر تهران را به درستی سرپرستی و هدایت کند.

وی ابراز کرد: اینکه شهرداری و شورا از ایجاد ثبات در شهر تهران ناتوان بودند خبر بسیار بدی برای اصلاح طلبان است و یقیناً تغییر آقای افشانی و بی نظمی مدیریتی مجدد و افزایش فشار بر مردم تهران بر اثر بی برنامگی شورای شهر و ضعف مدیریتی شهر تهران شکست بزرگی برای جریان اصلاح طلب به شمار می‌رود.

دبیرکل حزب سبز، محسن هاشمی را تنها گزینه اصلاح طلبان برای شهرداری تهران دانست و توضیح داد: اگر افشانی به هر دلیلی کنار گذاشته شود تنها تیری که در کمان شورا باقی می‌ماند محسن هاشمی است. هر چند این انتخاب برای برخی قابل قبول و به زعم برخی از اصلاح طلبان مورد پذیرش نیست، اما گویی راهکاری غیر از این انتخاب نخواهند داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر