يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 440
تاریخ انتشار: 02 تير 1392 23:40
به گزارش راه مردم به نقل از دفتر امور رسانه ای دفتر رییس جمهوری منتخب، اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه با تبریک انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی موفقیت برای وی، بر آمادگی این حزب برای همکاری با دولت یازدهم تاکید کردند.

در این دیدار یک عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی، دکتر روحانی را " خیرالموجودین " خواند و گفت: پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری آرامش را به کشور بازگردانده است.

شرکت کنندگان در این دیدار تاکید کردند: شعار عقلانیت ، استدلال و دولت فراجناحی رییس جمهوری منتخب ملت ایران را واقعا باور داریم و به موفقیت دولت یازدهم امیدوار هستیم.

اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خواستار تعمیق و توسعه تحزب در راستای تحقق جمهوریت نظام شدند و از شعار شایسته سالاری دکتر روحانی استقبال کردند.

رییس جمهوری منتخب نیز در این دیدار به تشریح روند مبارزات بعد از سال 42 و نقش جریان‌های مختلف سیاسی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، پرداخت.

دکتر روحانی، شور و شعف ایجاد شده در کشور در دوران رقابت های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن را ناشی از حضور گسترده مردم بویژه جوانان دانست.

رییس جمهوری منتخب، بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق حماسه سیاسی را مورد اشاره قرار داد و گفت:تابلوی زیبایی که از حضور حماسی مردم تصویر شد انشاء الله در مسیر تدبیر به فرجامی که به نفع مردم است، منتهی شود.

دکتر روحانی اظهار داشت:از لحظه ورودم به عرصه انتخابات ریاست جمهوری با توجه به مسئولیت هایی که داشتم، می دانستم دولت یازدهم در چه شرایط دشواری شکل می گیرد، اما بین خود و خدا عهد کردم که این مسیر را بپیمایم.

در این دیدار که در محل استقرار موقت رییس جمهوری منتخب ملت ایران برگزار شد، حبیب الله عسگراولادی ، محمد نبی حبیبی، فاطمه رهبر، اسدالله بادامچیان، مصطفی میرسلیم، حمیدرضا ترقی، عبدالرضا مصری، محمدعلی امانی، حجت الاسلام علی بنایی و ابوالفضل حیدری از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور داشتند.
برچسب ها: حزب موتلفه
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر