دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 4372
تاریخ انتشار: 06 مهر 1392 13:02
اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و معاونین بانک مهر اقتصاد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش راه مردم، سردار نقدی – رئیس سازمان بسیج مستضعفین – در این دیدار با تبریک ایام عزت و سربلندی ملت شریف ایران در آزمون 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: آنچه در این 8 سال اتفاق افتاد، برهه ای مهم از تاریخ کشورمان بود که با رشادت، ایثارگری و روحیه شهادت طلبی آحاد مردم ایران اعم از بسیج، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از میهن اسلامی و آرمانهای انقلاب شروع و با پیروزی قطعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

سردار نقدی ادامه داد: این موفقیت ها قطعا برگرفته از روحیه هم دلی، اتحاد، عشق به امام و جهاد در راه خدا بود و این تفکر چراغ راه ما برای دست یابی به موفقیت های بیشتر در سایر عرصه های دفاع از نظام و چالش با نظام سلطه و استکبار جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی در تمامی عرصه های انقلاب موفق عمل کرده است و انتظارمان در صحنه اقتصادی، طراحی مدلی کارآمد برای نقش آفرینی بیشتر و مثمر ثمر در راستای سیاست های کلان اقتصادی نظام است.

در ادامه این نشست، دکتر صالح، دکتر نوشادی و دکتر نتاج گزارشی از اقدامات این بانک در مدیریت منابع و مصارف ارائه کردند و با اشاره به التزام بانک مهر اقتصاد به قانون عملیات بانکداری بدون ربا مصوب مجلس شورای اسلامی که از سوی بانک مرکزی به تمامی بانک ها ابلاغ شده است، به بیان اهم اقدامات مجموعه مهر در این حوزه پرداختند بر اساس این گزارش، نمایشگاهی از عملکرد و فعایت های بانک مهر اقتصاد در زمینه اجرا و ترویج بانکداری اسلامی در محل این سازمان برپا بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر