سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: 43578
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1397 16:43
شهردار تهران درباره آمادگی برای اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در مجموعه شهرداری تهران گفت: آماده اجرای این قانون هستیم.
به گزارش راه امروز: افشاني كه از ٢٠ سالگي در مشاغل و پست هاي مهمي فعال بوده، در شرايطي كه تصور مي كرد لطف بزرگي به جوانان مي كند، گفت: می‌توان از افرادی که ٣٠ تا ٣٥ سال سابقه دارند به عنوان مشاور بهره بگیریم تا از این طریق موجب رونق بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد، فرهنگ و... شویم. امیدوارم این موضوع در مجلس به تصویب برسد.
محمدعلی افشانی در حاشیه اختتامیه نخستین دوره رقابت‌های نشاط سالمندی، در جمع خبرنگاران گفت: آمادگی داریم قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران اجرا کنیم. من بارها از نمایندگان مجلس خواسته بودم این کار حتماً انجام شود.
افشاني كه از ٢٠ سالگي در مشاغل و پست هاي مهمي فعال بوده، در شرايطي كه تصور مي كرد لطف بزرگي به جوانان مي كند، گفت: می‌توان از افرادی که ٣٠ تا ٣٥ سال سابقه دارند به عنوان مشاور بهره بگیریم تا از این طریق موجب رونق بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد، فرهنگ و... شویم. امیدوارم این موضوع در مجلس به تصویب برسد.

افشانی در پاسخ به پرسشی درباره برخی شنیده‌ها مبنی بر کناره‌گیری‌اش از شهرداری تهران تا پایان سال، در صورت تصویب این قانون گفت: به چنین خبرهایی خیلی توجه نکنید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر