جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 4231
تاریخ انتشار: 03 مهر 1392 22:39
سي و هشتمين شماره مجله سينما و ادبيات ويژه سينماي ژاپن و نيم ويژه نامه شوهي ايمامور منتشر شد.
به گزارش راه مردم، در اين ويژه نامه تمامي آثار اين فيلم ساز به  همراه موج نو سينماي ژاپن بررسي شده است. سينماي ايران اين شماره مجله مبحث واقع گرايي در سينماي ايران را درميزگردي با حضور رخشان بني اعتماد، فريدون جيراني ، علي رضا داوود نژاد و جواد طوسي  را مورد بررسي  قرار داده و يادداشت هايي از محمد علي سجادي ، عباس بهارلو، شاهپور عظيمي، شهرام مکري وحسين مهکام کامل کننده موضوع اين شماره است .
اما موضوع کليدي "زمان"در روايت محور پرونده ادبي مجله است موضوعي که در نشست مديا کاشي گر ، حسين پاينده و سينا دادخواه و در مقالات و نوشته هاي نويسندگان اين شماره از جمله احمد اخوت ، احمد آرام، عباس پژمان، ابوتراب خسروي، مشيت علايي،محمد محمد علي ،ضيا موحد و...مطرح شده است.گفتگوي ويژه اين شماره مجله سينما و ادبيات مصاحبه خواندني و جذاب علي عبداللهي با گونتر گراس است.گفتگو با محمود دولت آبادي درباره رابطه روشن فکري و هنر و با گفتگو با ايران درودي در باره تارخ و خاطره از ديگر بخش هاي مجله است.
مصاحبه با مژده دقيقي و گفتگو با کاوه مير عباسي درباره آدگار الن پو و داستان هاي پليسي و جنايي مطالب بخش نقد کتاب را تشکيل مي دهد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر