جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 41638
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396 15:15
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

نصب المان های نوری در بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر (عج)

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 به برنامه های منطقه برای استقبال از نوروز اشاره کرد.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 به برنامه های منطقه برای استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: چهار طرح ویژه با مشارکت سازمان زیباسازی در قلب پایتخت اجرایی می شود که نصب المان های نوری در بلوار کشاورز، خیابان انقلاب و خیابان ولیعصر (عج) از جمله آنهاست. 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی در ادامه به نصب تخم مرغ های رنگی در میادین منطقه اشاره کرد و گفت: طرح درختستان نیز بر روی درخت های خشکیده منطقه اجرایی شده و 3 درخت خشک با هنر هنرمندان تزیین می شود. 
خدامی با اشاره به رنگ آمیزی دیوارهای موجود در منطقه در راستای طرح دیوارهای کوچک شهر من گفت: این طرح به صورت کارگاهی اجرایی شده و حال و هوای رنگی به دیوارهای شهر می دهد. 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 همچنین از مرمت و بازسازی نقاشی های دیواری قلب پایتخت به مناسبت استقبال از نوروز خبر داد و گفت: در روزهای پایانی سال بالغ بر هزار متر از نقاشی های دیواری سطح منطقه بازسازی و مرمت می شود. 
خدامی با بیان اینکه اجرای طرح های تجسمی مرتبط با بهار در میادین اصلی و خیابان های منطقه زیبایی بصری شهر را دوچندان می کند گفت: زیباسازی المان های شهری تاثیر بسزایی در نشاط و شادابی شهروندان دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر