يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: 41547
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1396 13:58
ایرانسل برای پنجمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای پنجمین سال متوالی ایرانسل رضایت‌مندی بیش از 90 درصد مشترکان را به دست آورده و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده است.

از شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌توان به مواردی چون کسب امتیازهای شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایت‌مندی مشتریان، شاخص‌های مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت‌ها، توزیع و خدمات پس از فروش اشاره کرد. همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز می‌توان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در 2 سال متوالی یا 3 سال غیرمتوالی، کسب حداقل 90 امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل 20 استان کشور اعلام شده است.

برای دریافت این تندیس و گواهینامه بیش از  800  شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

هفدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز، سه شنبه 9 اسفندماه 96 در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این تندیس بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده است.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر