جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 41211
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396 18:30
قائم مقام شهرداری منطقه 6 از ساماندهی پرژوکتورهای روشنایی و برج های نوری قلب تهران خبر داد و گفت: به منظور افزایش امنیت شهروندان در زندگی شهری و رضایتمندی آنها نورپردازی معابر عمومی، پل ها، بزرگراه ها و خیابان ها مجدد بررسی و مشکلات موجود مرتفع شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، حبیب الله غفوری با بیان اینکه همچنین وضعیت برج های نوری منطقه بررسی شد گفت: یکی از پرکاربرد ترین، موثرترین و مهم ترین محصول در عرصه نورپردازی شهری برج های نوری بوده و تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی بصری شهر دارند. 
قائم مقام شهرداری منطقه 6 توضیح داد: به منظور افزايش ايمني و رفاه شهروندان، روشنايي بوستان هاي قلب تهران با نصب 10 برج نوري و440 پايه چراغ افزايش يافت .
غفوری با بیان اینکه اين برج هاي نوري و پايه چراغ ها در بوستانهاي لاله، ساعي، حکيم، پامچال و رمپ کردستان نصب شده است گفت: زيبايي اين بوستان ها نيز با نورپردازي هاي صورت گرفته دوچندان شده است.
قائم مقام شهرداری منطقه 6 همچنین به رصد سیستم روشنایی پل های عابر پیاده منطقه اشاره کرد و گفت: سیستم روشنایی پل ها نیز به صورت مستمر بررسی شده تا شهروندان برای تردد با مشکلی مواجه نباشند. 
غفوری تصریح کرد: سیستم روشنایی معابر و بزرگراه های منطقه نیز در وضعیت خوبی قرار دارد و هرگونه خاموشی در اسرع وقت پیگیری شده و مرتفع می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر