يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: 40410
تاریخ انتشار: 22 آبان 1396 19:57
مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت

اطلاعی از افزایش تعرفه واردات خودرو ندارم

مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت: در جلسه اخیر هیئت دولت حضور نداشته ام و لذا اطلاعی از این مصوبه ندارم و لذا نمی توانم تصویب افزایش تعرفه واردات را تایید کنم.
در پی انتشار اخباری مبنی بر تصویب افزایش تعرفه واردات خودرو در جلسه اخیر هیئت دولت علی علی‌آبادی فراهانی مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: در جلسه اخیر هیئت دولت حضور نداشته ام و لذا اطلاعی از این مصوبه ندارم و لذا نمی توانم تصویب افزایش تعرفه واردات را تایید کنم.

وی در گفتگو با خبرنگار پردیس خودرو گفت: پیشنهاد دفتر مقررات صادرات و واردات در خصوص افزایش پلکانی 5 درصدی تعرفه کالاهای صنعتی بوده است و نه واردات خودرو.

علی آبادی با بیان اینکه فرایند بازشدن سامانه ثبت سفارش لزوما منوط به ابلاغ تعرفه جدید واردات خودرو نیست، گفت: بازشدن سامانه ثبت سفارش در یک بسته سیاستی در نظر گرفته شده و در همین چارچوب تقدیم هیئت دولت شده است.

وی ادامه داد: در خصوص تصویب این بسته سیاستی قرار است هیئت دولت جلسه مجزایی را برگزار و جزییات آن را مورد بررسی قرار دهند.

علی آبادی در پایان گفت: هنوز جلسه هیئت دولت برای بررسی و تصویب بسته سیاستی سامانه ثبت سفارش خودرو مشخص نیست و تا زمانی که این موضوع در هیئت دولت مصوب نشود، سامانه بازنخواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر