جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 39240
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1396 15:00
محمد حسین فرهنگی در مخالفت با کابینه اعلام شده گفت: معلمان ما از شرایط معیشتی خود ناراحتند و این تاثیر خود را بر 16 میلیون رای رقیب و 15 میلیونی که در انتخابات شرکت نکردند نشان داد. برخی از دوستان شما هنوز از مدعیان 88 حمایت میکنند و رئیس جمهور هم با آنها مشورت می کند.

راه امروز: محمد حسین فرهنگی، نماینده اصولگرای تبریز  در مخالفت با کابینه اعلام شده گفت: 
معلمان ما از شرایط معیشتی خود ناراحتند و این تاثیر خود را بر 16 میلیون رای رقیب و 15 میلیونی که در انتخابات شرکت نکردند نشان داد. برخی از دوستان شما هنوز از مدعیان 88 حمایت میکنند و رئیس جکمهور هم با آنها مشورت می کند.
اشتغال تحول اساسی پیدا نکرده است. گرفتاری در حوزه عمران و مسکن ادامه دارد. عدم تحول در بافت های فرسوده و عدم ساماندهی حاشیه شهرها علارغم قول رئیس جمهور هنوز پابرجاست.
توجیهی که برای استفاده نکردن از زنان در کابینه مطرح شد پذیرفته نیست. میانگین سنی این دولت نسبت به دولت قبلی فرقی ندارد. امیدوارنیم اصلاح شود تا شاهد کابینه خسته گذشته نباشیم.
در مورد دریاچه ارومیه علارغم وعده های گذشته شاهد اتفاقات خاصی نیستیم. توجه به اهل سنت در عمل و نه در شعار و توجه به جوانان توصیه من است. انتظار داریم توجه به قومیت های مختلف و توجه به زبان و ادبیات آنان در این دوره بیشتر شود. انتطار داریم که دولت به انتطارات عمومی پاسخ دهد. همه در یک موضوع متفق القول هستیم و آن تحول در حوزه های مختلف است.
منبع: فرارو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر