چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: 38705
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1396 12:39
حادثه ربوده شدن بنیتا کودک هشت ماهه صبح امروز با حضور عوامل انتظامی بازسازی شد.

راه امروز: حادثه ربوده شدن بنیتا کودک هشت ماهه صبح امروز با حضور عوامل انتظامی بازسازی شد.

صبح امروز حادثه ربوده شدن بنیتا بازسازی شد.

مادر بنیتا که از صبح بسیار زود بر سر مزار فرزندش رفته بود به منزل بازگشت.

او که همچنان از این خبر در شوک بود و دستانش می‌لرزید. با اشک و بغض گفت: این قاتل باید جلوی پدر و مادرش زجر بکشد و همانطور که بچه من درد کشید برنجد.

مادر بنیتا گفت: چطور ممکن است فردی با بیش از ۱۰۰ شاکی خصوصی با یک فقره فیش حقوقی آزاد شود.

سردار محمدیان در گفت‌و‌گو با پدر بنیتا اظهار کرد: سارقان کمتر از یک ساعت بعد بچه را‌‌ رها کرده بودند. ما تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم بچه را سالم پیدا کنیم و خبر فوت این بچه همه ما را در شوک فرو برد.

پدر بنیتا در گفت‌وگوی تلفنی با سردار ساجدی نیا گفت: شما به من گفتید ۱۴ هزار صلوات نذر کنم تا فرزندم پیدا شود من هم نذر کردم و خدا را به شیرخواره امام حسین قسم دادم تا فرزندم سالم پیدا شود.

قلعه نویی پدر بنیتا در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: فرزند من ماموریتی داشت و آمده بود تا آن را انجام دهد.

او ادامه داد: بنیتا آمده بود تا این قاتل گیر بیافتد تا بچه‌های دیگر در امان باشند.

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: چطور ممکن است فردی شاکی خصوصی داشته باشد اما با فیش حقوقی آزاد شود. من از کسی که باعث شد این فرد آزاد شود نمی‌گذرم.

او ادامه داد: به ما می‌گویند ماشین را در مامازن پیدا کردند یعنی در این مدت پلیس نتوانسته ماشین را پیدا کند؟

مادر بنیتا در گفت‌و‌گو با سردار محمدی گفت: فرشته من را نتوانستید پیدا کنید. من رفتم کلانتری به من گفتند امروز تعطیل است بگذارید تعطیلات تمام شود. گفتم اگر ما کسی را بکشیم ما را نمی‌گیرید مامور کلانتری گفت نه چون امروز تعطیل است.

او که به سختی صحبت می‌کرد ادامه داد: مگر امروز تعطیل نیست پس چرا همه اینجا هستند. آن‌ها که این کار را کردند می‌خواستند بگویند با افتخار بگویند مردم ما می‌توانیم پشت ماشین بشینیم و دزدی کنیم الان هم میاد و سرشان را بالا می‌گیرند و جلوی پدر و مادر و اقوامشان با بد‌ترین و زجر آور‌ترین روش که خدا گفته مجازات می‌شوند.

مادر بنیتا با بیان اینکه سردار ساجدی نیا مرد محترمی است گفت: من رفتم پیش ایشان و به من گفتند این ذکر را بگو تا فرشته‌ات بیاید.

سردار محمدیان گفت: این ذکر باعث شد اول قاتلان پیدا شود و بعد خودش پیدا شود. اگر پیدا نمی‌شد ما تا اخر عمر نگران و ناراحت بودیم.

او ادامه داد: اگر امروز اینجا هستیم برای این است که پرونده فردا تکمیل شود تا ما تحویل دادسرا دهیم و هر چه سریع‌تر حکم صادر شود.

در حالی که اهالی محل فریاد می‌زدند قاتل بنیتا باید اعدام گردد، سردار محمدیان خطاب به اهالی محل گفت: این حادثه برای همه ما سخت بود. اما با توجه به اینکه سارقان یک ساعت و نیم بعد از سرقت ماشین را‌‌ رها کرده بودند از همین رو سرنخ در دست نداشتیم.

او ادامه داد: از‌‌ همان ساعت اولیه که به ما گزارش داده شد پیگیری‌ها آغاز شد و ما ابتدا سارقان را دستگیر کرده و پس از اینکه اعتراف کردند بچه و ماشین را پیدا کردیم.

در حالی که اهالی محل فریاد می‌زدند؛ قاتل بنیتا باید اعدام گردد، سردار محمدیان خطاب به اهالی محل گفت: این حادثه برای همه ما سخت بود. اما با توجه به اینکه سارقان یک ساعت و نیم بعد از سرقت ماشین را‌‌ رها کرده بودند از همین رو سرنخ در دست نداشتیم.

او ادامه داد: از‌‌ همان ساعت اولیه که به ما گزارش داده شد پیگیری‌ها آغاز شد و ما ابتدا سارقان را دستگیر کرده و پس از اینکه اعتراف کردند بچه و ماشین را پیدا کردیم.

در حالی که متهمان از ماشین پیاده شدند، سردار محمدیان دستور داد به درخواست خانواده متهمان باید سرشان را بالا بگیرند و مردم شعار می‌دادند، بیشرف...
منبع: ایلنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر