جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 37240
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1396 11:41
لاریجانی در مراسم وداع با شهدای ترور:

تمرکز تروریست ها بر مراکز اصلی مردم‌سالاری نظام بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشار به حداثه تروریستی در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی، گفت: این جنایات نشان‌دهنده تمرکز آنها بر مراکز اصلی مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
راه امروز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشار به حداثه تروریستی در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی، گفت: این جنایات نشان‌دهنده تمرکز آنها بر مراکز اصلی مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم وداع با پیکرهای پاک شهدای حادثه ترور روز چهارشنبه مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: انا لله و انا الیه راجعون؛ امروز، روز سختی برای ملت ایران است، وداع با عزیزانی که مظلومانه در اقدام تروریستی روز چهارشنبه در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند، به ارواح مطهر این شهدای عزیز درود می‌فرستیم و از سروران عزیز می‌خواهم با قرائت فاتحه برای آن عزیزان ادای احترام کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روز تقریباً همزمان به این دو مرکز مورد توجه ملت ایران حمله تروریستی انجام شد که نشان‌دهنده تمرکز آنها بر مراکز اصلی مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهارات رییس حمهور امریکا را مایه ننگ آن ها دانست و گفت: از سعودی ها انتظاری نبود؛ اما کار امریکا به جایی رسیده که دموکراسی را با پول معاوضه کرده است.
منبع:مهر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر