سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 36844
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1396 18:57
آرون رمزی معتقد است تیمش برای شکست چلسی باید ادن هازارد را مهار کند تا در این صورت به قهرمانی در جام حذفی برسد.

راه امروز: آرون رمزی معتقد است تیمش برای شکست چلسی باید ادن هازارد را مهار کند تا در این صورت به قهرمانی در جام حذفی برسد.
دو تیم آرسنال و چلسی فردا (شنبه) در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان می‌روند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

آرون رمزی درباره تقابل با چلسی در فینال جام حذفی انگلیس گفت: قهرمانی در این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. انگیزه تیم ما نیز برای قهرمانی بیشتر از حریف است.  فصل خوبی در لیگ برتر نداشتیم و نتوانستیم کسب سهمیه کنیم. اکنون بهترین فرصت برای ماست تا جبران کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. هیچ چیز بهتر از قهرمانی در جام حذفی نیست. در چند سال گذشته توانستیم قهرمان این جام شویم و اکنون خیلی دیدار سختی داریم چون با تیم قهرمان لیگ بازی داریم که بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیب خود دارد و شکست دادنش دشوار است.

رمزی ادامه داد: اگر بتوانیم ادن هازارد را در این بازی مهار کنیم، شانس زیادی برای برتری داریم. او بازیکن محوری در چلسی است که می‌تواند بازی را تغییر بدهد و روند و ریتم مسابقه را تغییر بدهد. باید برابر او هوشیار باشیم و حتی یک ثانیه هم غفلت نکنیم. در دور رفت لیگ برتر توانستیم با سه گل آنها را شکست بدهیم. در آن بازی خیلی روی ضدحمله قوی کار کردیم. برای برتری در فینال جام حذفی نیز به مشابه همین عملکرد بازی کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر