جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 36616
تاریخ انتشار: 30 ارديبهشت 1396 12:52
سفیر کشورمان در مسکو گفت: برگزاری انتخابات را به ملت ایران و حسن روحانی و جریان اعتدال و اصلاحات تبریک گفت.



راه امروز: سفیر کشورمان در مسکو گفت: برگزاری انتخابات را به ملت ایران و حسن روحانی و جریان اعتدال و اصلاحات تبریک گفت.
مهدی سنایی در کانال تلگرام خود نوشت: انتخابات اردیبهشت ۱۳۹۶ با همه شکوهش و حتی مناظرات با وجود کاستی هایش برگ زرین دیگری است در تاریخ مردمسالاری معاصر ایران و دستاوردی بزرگ برای نظام اسلامی که در جهانی ملتهب و منطقه ای پر آشوب انتخاباتی عظیم با آرامشی مثال زدنی برگزار نمود.

 در طول چند سال گذشته شاهد انتقادات گاهی غیر منصفانه و در روزهای اخیر شاهد موج تخریب و تهمت های بی سابقه نسبت به دولتمردان نیز بودیم اما نتیجه این انتخابات علاوه بر کارآمدی مردمسالاری در جمهوری اسلامی ایران نشان رشد آگاهی و فهم عمیق مردم و خواست آنان برای آرامش،ثبات،اصلاحات،تغییر تدریجی،تعامل با جهان و پیشرفت و اقتدار کشور است.
باشد که گروه های سیاسی با آسیب شناسی این انتخابات برای آینده در مسیر ارتقاء بیش از پیش تراز فعالیت های سیاسی و رعایت موازین قانونی و اخلاقی گام بردارند.
این پیروزی متعلق به همه مردم ایران است و رهبری بزرگواری که همیشه برگزاری پر شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک اصل مهم دانسته و بر آن پافشاری کرده اند.
انتخابات ایران مظهر شکوه و عظمت ملتی انقلابی با تمدنی چند هزار ساله و با سلایق گوناگون است و باید امید داشت،ا ز صبح پس از انتخابات همه احزاب و گروه ها در تمام عرصه ها به یاری دولت بشتابند که مشکلات و دردهای مشترکی که مردم عزیز ایران به ویژه در زمینه اقتصادی دارند با اتحاد و انسجام ملی برطرف شود.
درود بر مردم ایران و نخبگان آن که عشق و مهر خویش به این سرزمین را هم در عرصه های مقاومت و هم در زمینه سیاست همیشه به خوبی به نمایش گذاشته اند.همچنین سپاس بسیار از هموطنان مقیم روسیه که حضوری گسترده در این انتخابات داشتند و مشارکتی سه برابر بیشتر از سال ۱۳۹۲ را در انتخابات ثبت کردند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر