يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 36580
تاریخ انتشار: 29 ارديبهشت 1396 12:17
عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان عنوان کرد: آنچه در شورای نگهبان وظیفه ما است نظارت بر آرا بوده و از دیروز آمادگی‌های لازم با استان‌ها صورت گرفته است.
راه امروز: عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان عنوان کرد: آنچه در شورای نگهبان وظیفه ما است نظارت بر آرا بوده و از دیروز آمادگی‌های لازم با استان‌ها صورت گرفته است.

او افزود: اعضای شورای نگهبان قبل از ساعت ۸ صبح هماهنگی‌ها را انجام دادند و از ساعت ۸ صبح رای‌گیری آغازشده، تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: شور و اشتیاق مردم در ساعات اولیه رای‌گیری دور از انتظار بود. ما این اطمینان را به مردم می‌دهیم تا با توجه به تدابیر اندیشیده‌ شده رای‌گیری انجام شود.

او گفت: حضور ناظران و تیم‌های بازرسی در پای صندوق‌های رای موید پاسداری و امنیت رای‌های مردم است. امروز را به عنوان جشن ملی اعلام می‌کنیم تا جلوه‌ای باشد برای این اقدام مهم.

کدخدایی در مورد زمان تمدید رای‌گیری گفت: زمان رای‌گیری و تمدید آن براساس قانون برعهده وزیر کشور است.

او گفت:‌ هیچ‌کدام از شهروندان و مردم رای دادن را به تاخیر نیندازند و در هر لحظه که امکان دارد آرای خود را به صندوق‌ها بریزند. بلافاصله پس از پایان رای‌گیری نتایج آرا اعلام خواهد شد.

کدخدایی در مورد تعداد ناظران در پای صندوق‌ها گفت: بین ۳ تا ۵ نفر ناظر پای هر صندوق رای حضور دارند.
منبع: فیدوس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر