يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 3646
تاریخ انتشار: 20 شهريور 1392 21:58
سکانس هاي حذف شده فيلم جنجالي «من مادر هستم»
خبرگزاري آريا- سال گذشته فيلم «من مادر هستم» فريدون جيراني بدجوري سر و صدا به پا کرد؛ آنقدر که جيراني را وادار به حذف سکانس پاياني فيلمش کرد. با اين حال فيلم در اکران عمومي حدود 1 ميليارد فروش کرد. اين فيلم که در ابتداي اکران عمومي اش، جنجالي چند روزه را تجربه کرد، به تازگي با درجه «16+» وارد شبکه نمايش خانگي شده است.
در نسخه نمايش خانگي، سکانس پاياني فيلم فاقد سکانسي است که جيراني را در زمان اکران عمومي مجبور کرد براي دوام فيلمش بر پرده نقره اي سينما، حذف کند؛ «سيمين» صندلي اعدام را از زير پاي «آوا»ي بيگناه و محکوم به اعدام، بر مي دارد.
نکته جالب در نسخه نمايش خانگي اين فيلم، سکانس هاي حذف شده فيلم است. جيراني براي اينکه فيلمش در زمان استاندارد قرار بگيرد، مجبور شد سکانس هايي را حذف کند. خبرنگار سينمايي آريا سکانس هاي حذف شده فيلم را در ادامه آورده است که مي خوانيد:
1- گفتگوي «ناهيد مشرقي» با «سعيد» در رستوارن
2- گفتگوي «ناهيد مشرقي» با «سيمين کاشف» در رستوران «سعيد»
3- صحنه به قتل رسيدن «سعيد» توسط «آوا دلنواز»
4- صحنه ازدواج «آوا دلنواز» با «پدرام پنداشته» در زندان، دقايقي پيش از اعدام «آوا»
فريدون جيراني براي به حد استاندارد رساندن مدت زمان فيلمش، مجبور شد اين سکانس ها را که حدود 6 دقيقه مي شود، حذف کند. اما فضاي نامحدود (از نظر مدت زمان) شبکه نمايش خانگي، فرصتي به جيراني  داده است تا مخاطبانش را با سکانس هاي حذف شده فيلمش مطلع کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر