جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 36428
تاریخ انتشار: 24 ارديبهشت 1396 12:57
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: منزوی شدن جناح ها و حاکمیت گروهی اقلیت بر افکار اکثریت را نمی پذیریم چرا که راهی به نام اتحاد و وحدت ملت بزرگ ایران را انتخاب کرده ایم.
راه امروز: نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: منزوی شدن جناح ها و حاکمیت گروهی اقلیت بر افکار اکثریت را نمی پذیریم چرا که راهی به نام اتحاد و وحدت ملت بزرگ ایران را انتخاب کرده ایم.
حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در جمع مردم خرم آباد در محل دانشگاه قدیم لرستان افزود: ما می خواهیم همه جناح ها و گروه ها، اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل، اقوام، مذاهب، همه در کنار هم به عنوان ایران متحد باشیم. 
وی اظهار کرد: ما نمی پذیریم که یک جناح منزوی باشد؛ نمی پذیریم که گروهی اقلیت بخواهد بر افکار اکثریت فشار آورد. 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: چهار سال پیش راه آرامش، ایستادگی در برابر اختلافات، راه وحدت و همبستگی را انتخاب کردیم. 
وی با بیان اینکه ما راه اتحاد و وحدت ملت بزرگ ایران را انتخاب کرده ایم، گفت: در فضای وحدت و آرامش، کشور را برای حرکت به سوی تپیشرفت و تعالی آماده کردیم. 
روحانی با تقدیر از حضور پرشور مردم اظهار کرد: حق مردم مشارکت و حضور پای صندوق های اخذ رای برای ایران سربلند و پرآوازه است. 
وی با طرح این سوال که آیا امروز آرامش در جامعه بیشتر است یا سال 91 ، و آیا بازار کار در آن سال بهتر بود یا امروز، افزود: قیمت اجناس در سال 91 به صورت ساعتی افزایش می یافت. 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنوز مشکلات فراوانی وجود دارد، گفت: مردم به عقب نگاه کنند؛ آیا بسیاری از مجتمع های کشاورزی و دامپروی لرستان که تعطیل بود، راه اندازی نشده اند؟ و آیا وضعیت کشاورزی بهتر نشده است؟ 
وی افزود: به برکت آسمان، لطف خدا و تلاش و ایثار کشاورزان و برنامه ریزی انجام شده، 12 هزار هکتار آبیاری مدرن در لرستان انجام شد و سه سد به بهره برداری رسید و یک سد بزرگ دیگر در حال آبگیری و افتتاح است. 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: 320 روستای لرستان تا پیش از شروع به کار دولت تدبیر و امید گاز داشتند که تعداد آنها اکنون به 720 روستا رسیده است. 
روحانی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای لرستان در دولت یازدهم 2 برابر شده است، افزود: روستاهای زیادی در این مدت آبرسانی شده اند اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید به روستاهای بیشتری گازرسانی و آبرسانی شود. 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گفت: آیا بیمه درمانی برای همه مقرر نشده است؟ 
وی افزود: ما می خواهیم برای تحول و پیشرفت ایران حرکت کنیم و در راستای آزادی، اشتغال و رفع معضل بیکاری گام های جدی تری برداریم. 
روحانی اظهار کرد: از ما می پرسند از روز اولی که آمدید چرا برای افتتاح به استان ها نرفتید حال آنکه این سوالات حتی برای همه کودکان ما نیز روشن است. 
وی افزود: روز اول با هم عهد بسته بودیم و به میدان کار و فعالیت آمدیم و بعد از تعیین بودجه امکانات را فراهم کردیم و بعد از آن رسیدیم به مرحله افتتاح که اکنون با خرسندی افتتاح می کنیم. 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، رفع فقر و محرومیت در ایران را 2 هدف بزرگ خود در چهار سال آینده عنوان کرد و گفت: باید برای تحقق این وعده دست به دست هم دهیم. 
وی با بیان اینکه با ادامه تحریم ها ، جیب کاسبان تحریم پرتر می شد، اظهار کرد: ما در تحریم بودیم و عربستان بازار نفت ما را گرفته بود ولی تحریم ها را با مذاکرات برداشتیم و توانستیم نفت بیشتری صادر کنیم که همین موضوع باعث شد پول بیشتری به محرومان تخصیص داده شود. 
روحانی با بیان اینکه پرنده آزادی را به پرواز در خواهیم آورد، افزود: مخالفان و منتقدان هم حق دارند با صدای بلند ندای خود را به گوش مردم برسانند. 
وی اضافه کرد: نخستین کلام آزادی، دومین کلام امنیت واقعی در جامعه، سومین کلام آرامش ، و کلام چهارم پیشرفت ایران عزیز است. 
وی 29 اردیبهشت ماه امسال را روز سرنوشت ایران دانست و گفت: فکر نکنید برای چهار سال تصمیم می گیرید، آثار این چهار سال، 40 سال در کشور باقی می ماند. 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه راهمان را ادامه می دهیم و از دلواپسان هراس نداریم، افزود: می خواهند با پمپاژ پول، مردم را بفریبند و قیمت اجناس را چند برابر کنند. 
وی اظهار کرد: آنها که می گویند اگر این دولت ادامه پیدا می کند یارانه ها قطع می شود دروغ می گویند؛ یارانه ادامه می یابد ولی تنها یارانه کافی نیست. 
وی افزود: با توسعه بیمه درمانی و نظام اجتماعی، با بالا بردن مستمری مددجویان، توسعه سبدهای کالای غذایی، افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان به مردم کمک می کنیم. 
روحانی گفت: در دولت دوازدهم دست به دست هم می دهیم و در برابر انحصارگران و اقتدارگرایان می ایستیم؛ با همه نهادهای انقلابی دوست هستیم، اما قیّم نمی خواهیم. 
وی افزود: با نیروهای نظامی دوست هستیم و دستشان را می بوسیم، اما هرکس باید کار خودش را انجام بدهد؛ نظامی باید کار نظامی گری خودش را انجام دهد. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر