چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: 36237
تاریخ انتشار: 18 ارديبهشت 1396 17:49
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ستادهای محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری این جبهه با هم هماهنگ هستند و نیروهای جمنا در سطح کشور با هر دو ستاد همکاری می‌کنند.
راه امروز: عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ستادهای محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری این جبهه با هم هماهنگ هستند و نیروهای جمنا در سطح کشور با هر دو ستاد همکاری می‌کنند.
 لطف‌الله فروزنده با تشریح سیزدهمین جلسه شورای مرکزی این جبهه اظهار کرد: شورای مرکزی امروز تحلیلی از فضای حاکم بر انتخابات داشت و با توجه به حضور قدرتمند نامزدهای این جبهه و نگرش مردم، فضای عمومی به نفع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.
وی یادآور شد: دولت باید پاسخگوی کارنامه خود باشد، این دولت به عملکرد خود باخته است. پاسخ‌های نامزدهای دولت به هیچ عنوان مردم را قانع نمی کند. 
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هرچند دو نامزد جبهه مردمی رویکردها و برنامه‌های مختلفی را برای حل مشکلات کشور مطرح می کنند، در یک مساله اشتراک دارند و آن نه به دولت ناکارآمد فعلی و تلاش برای تغییر وضع موجود مدیریت اجرایی کشور است.
فروزنده با تاکید بر این که ما بسیار امیدوار هستیم؛ چراکه مردم از وضع موجود آگاه هستند از برگزاری نشست‌های مشترک بین ستادها و هماهنگی ستادهای استانی خبر داد.
وی یادآور شد: فضای وحدتی که در میان نیروهای جمنا ایجاد شده است بسیار امید
بخش است و همین، کار را پیش می‌برد.
وی درباره نامزدهای دیگر که منتقد وضع موجود هستند، ‌اظهارکرد: شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از میرسلیم که به صورت مستقل وارد شده است به دلیل این که موضع خوب وانقلابی داشته است، تشکر کرد.
عضو هیأت رئیسه جمنا ادامه داد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اقبال مردم به جبهه مردمی بسیار بیشتر از جبهه مقابل است و به فضل الهی این روند روبه‌گسترش خواهد بود.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر