شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 36160
تاریخ انتشار: 16 ارديبهشت 1396 23:45
نماینده فوتبال ایران در بدو ورود به قطر با کارشکنی عربستانی‌ها روبرو شد و در فرودگاه سرگردان شد.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب آهن ایران که برای برگزاری آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مقابل الاهلی عربستان به دوحه قطر به عنوان برگزار کننده بی طرف سفر کرده است با کارشکنی عربستانی‌ها روبرو شد.

در حالی که طبق قانون مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، باشگاه میزبان باید جهت تیم میهمان، اتوبوس، ماشین سواری و ماشین باربری تدارک ببیند، اما متاسفانه کاروان تیم فوتبال ذوب آهن در بدو ورود به قطر و علی رغم اعلام زمان ورود به فدراسیون قطر و باشگاه الاهلی با کارشکنی سعودی‌ها روبرو شد و هیچ وسیله‌ای برای این تیم مهیا نشده بود تا با هماهنگی مدیران ذوب آهن بازیکنان و کادر فنی راهی هتل محل اقامت خود شوند.

این در حالی است که باشگاه ذوب آهن در دیدار رفت دو تیم در مسقط عمان تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار این تیم قرار داده بود و هم اکنون با گذشت ۳ ساعت از حضور تیم در دوحه، بار تیم ذوب آهن به هتل محل اقامت نرسیده است.

تیم فوتبال ذوب آهن ایران روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در دوحه قطر میهمان الاهلی عربستان است و با کسب ۳ امتیاز این دیدار جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات را از آن خود خواهد کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر