يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 36147
تاریخ انتشار: 16 ارديبهشت 1396 18:28
یک فعال سیاسی گفت: آنچه در نحوه تبلیغ برخی کاندیداها می بینیم ، تبلیغ علیه دولت نیست بلکه به صورت خاصه یا به صورت ابزاری کاملا شکل تبلیغ علیه کلیت اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی است.

راه امروز: یک فعال سیاسی گفت: آنچه در نحوه تبلیغ برخی کاندیداها می بینیم ، تبلیغ علیه دولت نیست بلکه به صورت خاصه یا به صورت ابزاری کاملا شکل تبلیغ علیه کلیت اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی است.

محمد کیانوش راد اظهار کرد: شکی نیست که رقبای انتخاباتی با انگشت نهادن بر ضعف‌ها و مشکلات سعی می‌کنند رقیب را ناتوان و خود را کارآمد برای حل مشکلات جلوه دهند اما اساسا مشکل آنجا است که برخی کاندیداها با دمیدن در شعارهای پوپولیستی و بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور، سعی می‌کنند خود را ناجی کشور جلوه دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید از برخی کاندیداها پرسید اگر پس از 38 سال جمهوری اسلامی ایران نتوانسته است ساده ترین مشکلات را آنگونه که شما تبلیغ می‌کنید حل کند، چه دفاعی از جمهوری اسلامی ایران می‌توان داشت؟ این شیوه از سیاه نمایی کل مسائل در کشور و عدم ذکر منصفانه وجوه مثبت که تاکنون دولت های گوناگون از جمله دولت روحانی داشته اند عملی غیرمنصفانه و در راستای عوام فریبی است و حتی می توان آن را نوعی تشویش اذهان عمومی دانست.

کیانوش راد ادامه داد: ما اصلاح‌طلبان خود از دولت احمدی‌نژاد انتقاد کرده و می‌کنیم اما هیچ گاه اقدامات مثبت انجام شده در طول 38 سال اخیر را منکر نبوده ایم. انتقاد اصلاح‌طلبان به سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد بوده است نه بزرگ‌نمایی غیرواقعی برخی مشکلات  کشور.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه برخی کاندیداها می‌دانند انتقاد روشن و مشخص از سیاست‌های دولت با پاسخ روشن و قاطع دولت مواجه می‌شود، گفت:‌ به همین دلیل است که آن‌ها ترجیح می‌دهند با بزرگنمایی برخی مشکلات عملا تیشه به ریشه اقدامات خویش در طول 38 سال انقلاب اسلامی وارد کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر