يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: 35992
تاریخ انتشار: 11 ارديبهشت 1396 18:16
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردم در کشور ما رای تشریفاتی نیست؛ رای واقعی است.


راه امروز: رئیسی عصر دوشنبه در گفت و گوی رادیویی خود، انتخابات ریاست جمهوری را انتخابات مهمی خواند و افزود: امروز کشور به مدیریتی نیاز دارد که تجربه مدیریتی داشته باشد و به دور از جناح بندی های سیاسی و گروه بندی های مرسوم و بگو مگوها پا به عرصه انتخابات بگذاریم.
وی با بیان این که نمی خواهم منکر زحماتی که کشیده شده است شوم افزود: زمینه های اشتغال و کار و کارآفرینی در کشور وجود دارد و می توان تلاش کرد که کشور را از بحران فقر مطلق و بیکاری نجات داد.
رئیسی تاکید کرد: رکود قفلی است که باید با کلید حضور مردم باز شود.
این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: ما برای اداره کشور به یک نظام اداری نیازمندیم که از سلامت لازم برخوردار باشد.
وی افزود: اگر از امضاهای طلایی درست استفاده شود و به بخش خصوصی امکان دهد و با سلامت انجام شود بسیاری از فساد اداری ما حل می شود.
رئیسی گفت: بحث فساد اقتصادی در کشور امروز در کشور فراجناحی شده است؛ مردم می گویند ما خسته شدیم این مساله را حل کنید. راه حلش این است که کشور پا جلو بگذارد و بسترهای فساد را حل کند و به مردم اطمینان دهد.
این نامزد ریاست جمهوری افزود:‌ مردم می گویند دزد را بگیرید و فساد را حل کنید؛ این برای مردم اطمینان بخش است. 
رئیسی تاکید کرد: بنا داریم ساختارهای فسادزا و گلوگاه های فساد را کاملا از بین ببریم که این ها هم شناسایی شده اند و هم نسبت به آن باید اصلاحات لازم انجام و به مردم اعلام شود.
وی افزود: در هر کدام از اجزای دولت، شرکت های دولتی، وابستگان و پیوستگان دولتی قبل از هر چیزی اگر فساد دیده شد دولت باید وارد عمل شود.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر