پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 35682
تاریخ انتشار: 01 ارديبهشت 1396 19:09
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

هرکسی را که شورای نگهبان تائید کرد باید بپذیریم

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت : آنچه اعضای شورای نگهبان تائید کردند را باید بپذیریم و هیچ‌کس در این کشور و مملکت حق بازیگری برای دشمنان را ندارد و قانون حرف اول را می‌زند.

راه امروز: آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس اظهار کرد: قدم اول در انتخابات ریاست جمهوری تعیین نامزدها بود که شورای نگهبان کار خود را به‌خوبی انجام داد و به‌رغم این‌که افراد زیادی نام‌نویسی کرده بودند و این شکل برای انتخابات ما زیبنده نیست اما وظیفه خودشان را به‌خوبی انجام دادند.

وی با بیان این‌که تشخیص کاندیدای اصلح کار ساده‌ای نیست اما شورای نگهبان توانست به‌خوبی این کار را انجام دهد، افزود: از این حرکت شورای نگهبان تشکر می‌کنم که احزاب و دیدگاه‌های مختلف در این انتخابات کاندیدا دارند.

امام‌جمعه بندرعباس گام دوم در انتخابات را تبعیت‌پذیری از قانون به‌عنوان یک وظیفه عمومی برای آحاد جامعه دانست و گفت: آنچه اعضای شورای نگهبان تائید کردند را باید بپذیریم و هیچ‌کس در این کشور و مملکت حق بازیگری برای دشمنان را ندارد و قانون حرف اول را می‌زند.

نعیم‌آبادی با بیان این‌که نباید از مر قانون پا را فراتر بگذاریم و باید در همه حال گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باقی بمانیم، خاطرنشان کرد: باید مصادیقی که مقام معظم رهبری درباره کاندیدای اصلح مطرح می‌کنند را به‌خوبی گوش داده و انتخابی درست و آگاهانه داشته باشیم تا تصمیم امروز ما بتواند آینده‌ای باشکوه‌تر برای کشورمان رقم زند.

وی با اشاره به هفته سلامت خاطرنشان کرد: تا بحث سلامت به میان می‌آید نگاه‌ها به سمت‌وسوی اقدامات دولت در این زمینه جلب می‌شود، این در حالی است که سهم مردم و دیگر دستگاه‌ها و بخش‌ها نیز در موضوع سلامت نباید نادیده گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان این‌که بحث سلامت هم مردمی و هم دولتی است و در سایه یک همکاری مشترک می‌توان برای موضوع سلامت به نتایج مطلوب رسید، تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال اگر شهرداری یک روز زباله‌های شهر را جمع‌آوری نکند و یا در این زمینه کوتاهی کند، فاجعه‌ بزرگی رخ خواهد داد.

نعیم‌آبادی با درخواست از شهرداری و دیگر مسئولان در خصوص این‌که فکری به حال خودروهای بندرعباس کنند تا از این وضعیت و آلودگی بیرون بیایند و چهره شهر از این وضعیت خارج شود، یادآور شد: ضایعات کارخانجات در خیلی از مواقع به سلامت مردم آسیب می‌زنند که مسئولان واحدهای صنعتی استان خودشان را در قبال این آلودگی‌ها مسئول بدانند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر