شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: 35397
تاریخ انتشار: 23 فروردين 1396 12:40
علی‌رغم توصیه رهبر انقلاب به احمدی‌نژاد مبنی برعدم کاندیداتوری

احمدی‌نژاد در انتخابات ثبت‌نام کرد

محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.
راه امروز: محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد. این در حالی بود که مقام معظم رهبری به وی توصیه کرده بودند که نامزد انتخابات نشود. محمود احمدی‌نژاد که بقایی را براي ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری همراهی می‌کرد، خودش نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد...
محمود احمدی‌نژاد که بقایی را براي ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری همراهی می‌کرد، خودش نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
 احمدی‌نژاد در حالی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود که مقام معظم رهبری به وی توصیه کرده بودند که نامزد انتخابات نشود. بعد از توصیه رهبر انقلاب،‌ احمدی‌نژاد نیز در بیانه‌ای اعلام کرده بود که به توصیه رهبری عمل و در انتخابات نامزد نخواهد شد.
 
گفتنی است که احمدی‌نژاد همراه بقایی و مشایی وارد وزارت كشور شد. بقایی نیز در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد. همچنین اسفندیار رحیم مشایی هم برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
رهبر انقلاب در توصیه به احمدی‌نژاد گفته بودند: به یک آقایی گفتم، صلاح نمی‌دانم در فلان قضیه شرکت کنید، حالا یكی بگويد چرا پشت بلندگو نگفته... اين هم پشت بلندگو! یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح کشور گفتم که صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید...
اگر توی این مقوله وارد شدید در کشور دوقطبی ایجاد می‌شود. خیلی ساده است. ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. خب حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو!
منبع: اتحاد خبر 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر